اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود

امام جمعه بردخون گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید حسین رکنی‌حسینی ظهر امروز در دیدار دبیر و اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بخش بردخون گفت: این انقلاب یادگار ارزشمند امام راحل و شهدای عزیز، ایثارگران و خانواده‌های معظم آن‌ها است که با سختی‌ها و مشکلات فراوان آن را به پیروزی رساندند و اکنون این امانت را در دست دارند که باید قدرش را بدانیم و از آن به خوبی پاسداری کنیم.

وی افزود: ملت قهرمان ایران با همه سختی‌ها و مشکلات و تحریم‌ها از انقلاب حمایت کردند و رهبر خود را هرگز تنها نمی‌گذارند و همه امیدهای دشمن را ناامید می‌کنند و مسئولان نیز باید زمینه حضور و مشارکت مردم را در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف نظام فراهم کنند.

رکنی‌حسینی تصریح کرد: از همین امروز جهانیان به روز یوم‌الله 22 بهمن چشم دوخته‌اند تا ببینند ملت ایران چگونه از نظام خود حمایت می‌کنند.

امام جمعه بردخون نقش تبلیغات را در آگاهی مردم با انقلاب و نظام اسلامی ضروری دانست و گفت: هرکس مسئولیتی دارد تلاش کند تبلیغات و فعالیت لازم را داشته باشد زیرا دشمن هزینه تبلیغات خود را افزایش داده است و اگر نهضت عاشورا پس از قرن‌ها امروز در همه جهان حرف اول را می‌زند به دلیل برپایی هرساله مراسم عزاداری حسینی و تبلیغات گسترده است.

وی ادامه داد: شهدا برای انقلاب خون دادند و ما باید آنچه در توان داریم برای دفاع و ماندگاری نظام هزینه کنیم و امسال از همه سال‌ها مهم‌تر است چراکه آمریکا هر روز بازی جدیدی را آغاز می‌کند و حضور مردم می‌تواند موجب عقب‌نشینی دشمن شود و دشمنان نیز بدانند که ملت ما هرگز دست از آرمان‌های بلند خود برنمی‌دارد و مستحکم‌تر از همیشه برای پیشرفت کشور گام  برمی‌دارد.

رکنی‌حسینی خواستار تنوع در اجرای برنامه‌های دهه فجر شد و گفت: شبانه روز تلاش کنیم تا در عین اجرای برنامه‌های شاد و سرگرم کننده، نسبت به اهداف و دستاوردهای انقلاب پایبند باشیم و حقایق انقلاب و چگونگی پیروزی و ظلم رژیم پهلوی و جنایت‌های استکبار را برای نسل جوان تشریح کنیم تا انقلاب همچنان به خوبی در ذهن نسل امروز ماندگار شود.

انتهای پیام/66003/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول