اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/36

خوانساری: حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه است

فرماندار شهرستان ورامین با تاکید بر اهمیت حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه است.

خوانساری: حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم آغازین دهه فجر انقلاب اسلامی کمیته دانش‌آموزی پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران، مجتبی عرب عامری مدیر کمیته دانش‌آموزی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین و برخی از مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان و فرهنگیان ورامین در اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

فرماندار شهرستان ورامین در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اهمیت دهه مبارک فجر گفت:مراسم دهه مبارک فجر در کشور ما به صورت مردمی و با حضور گسترده مردم برگزار می شود و همین حضور مردم قدرت چانه زنی دولت در مجامع بین‌المللی را افزایش می دهد.

محسن خوانساری تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن یک نمایش بزرگ انقلاب اسلامی است و حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه است و این فرهنگیان هستند که می‌توانند با روشنگری و فرهنگ سازی زمینه‌ساز حضور پرشورتر مردم باشند.

این مسئول با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن دشمن‌شکن خواهد بود افزود: همه ما باید دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کنیم و دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین نظام و انقلاب و توانمندی‌های امروز میهن اسلامی است.

انتهای پیام/2462/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول