اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر

بسکتبال با ویلچر آمل میزبان تیم کهریزک تهران است

تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل در دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور عصر امروز از کهریزک تهران میزبانی می‌کند.

بسکتبال با ویلچر آمل میزبان تیم کهریزک تهران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، با پایان یافتن مرحله گروهی لیگ برتر تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور که به صورت متمرکز در چهار مرحله پیگیری شد، دور رفت مرحله پلی‌آف این مسابقات عصر امروز کار خود را دنبال می‌کند.

در این دوره از مسابقات تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل به عنوان تنها نماینده مازندران در دیداری خانگی از ساعت 15 امروز جمعه چهارم بهمن ماه با تیم قدرتمند داداشی کهریزک تهران روبرو می‌شود.

همچنین امسال لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در دو گروه چهار تیمی دنبال شده که در گروه نخست این مسابقات تیم‌های داداشی کهریزک تهران، پیام ارتباطات اصفهان، ملی حفاری خوزستان و هیئت فارس به ترتیب جایگاه اول تا چهارم را از آن خود کردند.

در گروه دوم این مسابقات نیز ایثار قم به جایگاه نخست رسید و تیم‌های آلومینیوم اراک، همیاری زنجان و شهرداری آمل در رده‌های دوم تا چهارم جای گرفتند.

براساس قانون مرحله حذفی، تیم‌های اول گروه با تیم چهارم گروه دیگر روبرو شده و به ترتیب تیم‌های دوم هر گروه با تیم سوم گروه مقابل روبرو می‌شوند.

عصر امروز در گام نخست مرحله پلی‌آف تیم داداشی کهریزک صدرنشین گروه نخست در سالن 2 هزار نفری پیامبراعظم(ص) آمل به مصاف شهرداری تیم چهارم گروه دوم می‌رود، پیام ارتباطات اصفهان با همیاری زنجان دیدار می‌کند و تیم بسکتبال با ویلچر هیئت خوزستان مقابل تیم هیئت مرکزی صف‌آرایی دارد.

تیم‌های برتر با انجام دو بازی رفت و برگشت معرفی می‌شوند که اگر تیمی بتواند دو بازی اول را به صورت متوالی پیروز شود، دیگر نیازی به بازی سوم ندارد، ولی در صورت تساوی دو تیم در تعداد پیروزی، با توجه به احتساب اختلاف امتیاز، میزبان مشخص شده و پیروز میدان به به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر صعود می‌کند.

به گزارش فارس، دیدارهای مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر نیز هفته نخست اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86012/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول