اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/204

شرفی: جشن‌ انقلاب در پره‌سر با شکوه برگزار ‌شود

امام جمعه اهل سنت پره‌سر رضوانشهر با تاکید بر برگزاری باشکوه جشن‌های انقلاب گفت: این انقلاب با همت رهبر دینی و بنیانگذار انقلاب آغاز شد و با حضور مردم به ثمر نشست.

شرفی: جشن‌ انقلاب در پره‌سر با شکوه برگزار ‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، حجت‌الاسلام سید منصور شرفی شامگاه پنجشنبه در جمع مدیران این شهرستان اظهار کرد: طبق آموزه‌های دینی وظیفه داریم در مدح فضائل بکوشیم.

وی وقوع انقلاب اسلامی را رویداد مهمی دانست و افزود: ما ایرانیان باید در برگزاری جشن انقلاب تلاش کنیم زیرا این انقلاب با همت رهبر دینی و بنیانگذار انقلاب آغاز شد و با حضور مردم به ثمر نشست.

امام جمعه اهل سنت پره‌سر، تأکیدات بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه استقلال کشور را مورد اشاره قرار داد.

وی بیان کرد: بر اساس دستورات بنیانگذار انقلاب اسلامی، امروز شاهد دستیابی ملت ایران به استقلال در سطح کشور هستیم و این مهم در شرایطی به دست آمده که دشمنان برای نابودی ملت ایران نقشه کشیده بودند.

شرفی به تحریم‌های اقتصادی اعمال شده از سوی دشمنان اشاره کرد و گفت: مدیریت کشور از سوی رهبری به گونه‌ای بود که هیچ خللی در اجرای برنامه‌های اقتصادی پیش نیامد.

وی افزود: در راستای تبیین برنامه‌های دهه فجر هر چه که در توان داریم طبق وظیفه و با حفظ وحدت عمل می‌کنیم.

امام جمعه اهل سنت پره‌سر حضور نوبخت معاون رئیس جمهور در شهر پره‌سر را یک فرصت بی‌نظیر عنوان کرد و یادآور شد: از تلاش مردم، مدیران به ویژه نیروهای انتظامی و نظامی که در برگزاری نظم و امنیت مراسم تلاش کردند قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/2300/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول