اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جدید آبفار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

توزیع آب سالم نخستین اولویت مدیریت جدید آبفار کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جدید آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد، توزیع آب سالم و بهداشتی را نخستین اولویت مدیریت جدید آبفار استان دانست.

توزیع آب سالم نخستین اولویت مدیریت جدید آبفار کهگیلویه و بویراحمد

فیض‌الله پاسره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و پس از انتصاب خود به عنوان مدیر جدید آبفار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: قبل از هر چیز باید سلامت و بهداشت مردم را مد نظر قرار دهیم.

مدیرعامل جدید آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: سلامتی مردم مهم‌ترین اصلی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که آب غیر سالم زندگی را به خطر می‌اندازد.

این مسئول افزود: مستندسازی اطلاعات از طرح‌های مهم آبرسانی برای شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت از دیگر برنامه‌ها و رویکردهای ما در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان است.

مدیرعامل جدید آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: استفاده مطلوب از ظرفیت سدها یکی از مهمترین منابع پایدار است که در صورت استفاده بهینه، مشکلات آب آشامیدنی در روستاهای استان تا حدود زیادی برطرف می‌شود.

پاسره از کیفیت بخشی به عنوان راهبردی در امور آب روستایی یاد کرد و گفت: برای تحقق برنامه‌های خود در آب و فاضلاب روستایی نیاز به همراهی بیشتر دستگاه‌ها و مقامات اجرایی در استان و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور داریم.

پاسره آب را محور توسعه در هر منطقه‌ای دانست و گفت: شرایط جغرافیایی، پراکندگی و سخت‌گذر بودن روستاها کار خدمات‌رسانی از جمله تأمین آب آشامیدنی را در این استان با سایر استان‌های کشور متفاوت کرده که همه با تعامل باید به مصاف این مشکلات رفته و الفبای آبادانی را برای روستاییان استان به خصوص مناطق محروم و صعب‌العبور به ارمغان آوریم.

انتهای پیام/2571/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول