اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بناب هشدار داد

آبیاری اراضی کشاورزی با آب فاضلاب در بناب

فرماندار شهرستان بناب نسبت به آبیاری اراضی کشاورزی این شهر با فاضلاب هشدار داد.

آبیاری اراضی کشاورزی با آب فاضلاب در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی شامگاه امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات مربوط به بخش آب و فاضلاب شهرستان بناب که با حضور مدیران این حوزه‌ها تشکیل یافته بود، از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب بناب به عنوان مشکل‌دارترین طرح در سطح استان یاد کرد.

وی اظهار کرد: با وجود وعده‌های داده شده توسط مسئولان برای بهره‌برداری این طرح در سال 89 هنوز بعد از گذشت چهار سال از اتمام این وعده‌ها هنوز این طرح مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است!

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین آب و فاضلاب استان به خاطر انجام کارهای زیربنایی در این شهرستان افزود: با توجه به عدم تکمیل اجرای طرح فاضلاب این شهرستان، فاضلاب این شهر به ورودی شهر هدایت شده و از آن برای آبیاری محصولات کشاورزی استفاده می‌کنند که یک تهدید جدی برای سلامتی اهالی منطقه است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه برخوردهای زیادی با عوامل متخلف در این زمینه صورت گرفته ولی باز گاهاً تعدادی از کشاورزان در این محل اقدام به کشت محصولات می‌کنند.

فرماندار بناب با اشاره به ضرورت تعیین حقابه این شهرستان از محل انتقال آب زرینه‌رود یادآور شد: با وجود اینکه انتقال 35 میلیون مترمکعب آب برای شهرستان بناب نهایی شده ولی هنوز این اتفاق صورت نگرفته است که امیدواریم مسئولان امر در این خصوص بیش از پیش اهتمام کنند.

انتهای پیام/60001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول