اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 410 پروژه عمرانی با اعتبار 220 میلیاردی در همدان

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: در دهه فجر 410 پروژه عمرانی با اعتبار 220 میلیارد تومان در سطح استان همدان افتتاح می‌شود.

افتتاح 410 پروژه عمرانی با اعتبار 220 میلیاردی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته جشن ایام‌الله فجر در همدان همراه با سراسر کشور باشکوه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ستاد برگزاری دهه فجر ادامه داد: در حال حاضر 22 کمیته زیر مجموعه این ستاد است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ابراز داشت: 17 کمیته در سطح شهرستان‌های استان تشکیل شده که مسئولیت آنها با فرمانداران است.

وی تأکید کرد: در بخش‌های تابعه نیز بخشداران مسئولیت ستادهای برگزاری دهه فجر را به عهده دارند.

الهی‌تبار با بیان اینکه در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 78 منظقه استان شاهد راهپیمایی 22 بهمن خواهد بود، گفت: در روز 12 بهمن ماه نیز زنگ انقلاب در تمام مدارس استان با حضور مسئولین نواخته خواهد شد.

وی از برگزاری 12 هزار برنامه در قالب 200 عنوان در سراسر استان خبر داد و ادامه داد: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان از بهره‌برداری 420 پروژه با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد تومان در زمینه‌های تولیدی و عمرانی خبر داد و ادامه داد: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های عمرانی آب، برق، گاز و شبکه‌های مخابراتی است.

الهی‌تبار در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی با 101 پروژه در سطح شهر و روستا بیشترین پروژه آماده بهره‌برداری را در بین دستگاه‌های استان دارد.

وی با بیان اینکه 13 پروژه با اعتباری افزون بر 71 میلیارد تومان در ایام دهه فجر کلنگ‌زنی خواهد شد، ادامه داد: در بین بین این پروژه‌ها پروژه طرح مهر وجود ندارد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان از افتتاح پروژه مجتمع ایثار با اعتبار 10 میلیارد و 500 میلیون تومان خبر داد و عنوان کرد: از دیگر پروژه‌های مهم دهه فجر خوابگاه و سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم امسال در 24 خرداد حماسه آفریدند، بیان کرد: امیدواریم که این حماسه آفرینی مردم در 22 بهمن ماه نیز ادامه داشته باشد.

الهی‌تبار با اشاره به نقش اثرگذار مردم در حیات انقلاب اسلامی ابراز داشت: مسئولان با پشتوانه مردمی در عرصه‌های مختلف از منافع نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول