اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار نقدی

اولین سالن تیر‌اندازی استاندارد کشور در اصفهان افتتاح شد

اولین سالن استاندارد تیر‌اندازی کشور با حضور سردار نقدی در دهکده دفاع مقدس اصفهان افتتاح شد.

اولین سالن تیر‌اندازی استاندارد کشور در اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان دقایقی پیش اولین سالن استاندارد تیر‌اندازی کشور در اصفهان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان افتتاح شد.

لازم به ذکر است سالن تیر‌اندازی شهید قازی واقع در دهکده دفاع مقدس در منطقه سپاهان شهر اصفهان ظهر امروز به دست پدر شهید حسن قازی،‌ شهید شاخص ورزشکاران کشور به طور رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان در مراسم افتتاح این سالن تیر‌اندازی اظهار داشت: برنامه‌‌ریزی‌ها، طرح‌ریزی‌ها و ساختن برخی از ابنیه‌های دهکده دفاع مقدس استان اصفهان علیرغم وجود مشکلات مالی تا به امروز انجام شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از امکانات سالن تیر‌اندازی شهید قازی برای عموم مردم اصفهان و همه اقشار و رده‌های مختلف بسیج وجود دارد گفت: رویکرد ما در دهکده دفاع مقدس فرهنگی، غیرانتفاعی و جذب و تقویت است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه برای افتتاح کامل دهکده دفاع مقدس و ساخت همه ابنیه مورد نیاز حداقل 100 میلیارد تومان بودجه لازم است گفت: سالن تیر‌اندازی شهید قازی از لحاظ امکانات و تجهیزات فنی و تخصصی جزو معدود سالن‌های بی‌نظیر کشور است.

وی با بیان اینکه چنانچه سازمان بسیج مستضعفین کشور از لحاظ حمایت‌های مالی و تزریق هزینه‌های مالی لازم، مساعدت نماید روند ساخت و ساز دهکده دفاع مقدس با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان از افزایش سرانه ورزش استان اصفهان با افتتاح‌ سالن‌های ورزش در دهه مبارک فجر به همت سپاه صاحب الزمان اصفهان خبر داد و افزود: تلاش،‌ همت و اهتمام قشر بسیج و سپاه استان در راستای آبادانی کشور و استان بیش از این است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران از خارج کشور با سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها و ساخت ‌و سازهای تجاری تفریحی چون سی‌تی سنتز با سبک‌های غربی درحال رشد است اظهار داشت: افتتاح پروژه‌هایی چون دهکده دفاع مقدس می‌تواند به عنوان یک مقوله فرهنگی با آنها مقابله کند.

انتهای پیام/63030/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول