اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بادرود خبر داد

افتتاح 23 پروژه عمرانی بادرود در دهه فجر

بخشدار بادرود گفت: در دهه فجر امسال 23 پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد و کلنگ احداث 4 پروژه نیز بر زمین می‌خورد.

افتتاح 23 پروژه عمرانی بادرود در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، عبدالله صابری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سی  و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور خدمت‌رسانی به ملت شریف همزمان با سراسر کشور پروژه‌های عمرانی در این ایام در سطح بخش بادرود به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: این پروژه‌ها در دو بخش روستایی و شهری است که در بخش روستایی افتتاح جدول‌گذاری معابر روستای سرآسیاب، آسفالت ورودی و جدول‌کشی روستای فمی، افتتاح پارک و ساختمان دهیاری روستای عباس‌آباد و پیاده‌رو‌سازی خیابان‌های روستای اریسمان از جمله این پروژه‌ها است.

بخشدار بادرود دیگر پروژه‌های روستایی را افتتاح استخرهای آب کشاورزی به منظور استفاده بهینه از آبیاری کشاورزی، افتتاح چهار واحد مرغداری و دامداری و همچنین لوله‌گذاری انتقال آب کشاورزی برشمرد.

وی گفت: در بخش شهری و در شهر بادرود میدان فاطمیه و خیابان علی‌آباد، پارکینگ وسایل سنگین بادرود و در شهر خالدآباد مجتمع فرهنگی هنری شهرداری خالدآباد، زیرسازی و آسفالت خیابان شهید حاجی‌زاده، زیرسازی و اجرای روشنایی خیابان ورزشگاه کوثر و فاز اول بهسازی گلزار شهدای خالدآباد در این ایام افتتاح می‌شود.

وی همچنین گفت: در این ایام کلنگ احداث سه پایگاه بسیج سوده، حضرت ابوالفضل بادرود و فاطمه الزهرا (س) خالدآباد و همچنین باند کندرو بلوار شهید مطهری بادرود با حضور مسئولان بر زمین می‌خورد.

انتهای پیام/63025/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول