اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گچساران خبر داد

اجرای 20 برنامه متنوع ویژه دهه فجر توسط سپاه گچساران

فرمانده سپاه ناحیه گچساران از اجرای 20 برنامه متنوع توسط سپاه این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

اجرای 20 برنامه متنوع ویژه دهه فجر توسط سپاه گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جهانگیر انصاری صبح امروز در نشست خبری «ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی» در جمع رسانه‌های این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نقطه عطفی بر تاریخ پر فراز و نشیب ایران و جهان معاصر است.

وی افزود: رهبری پیامبر‌گونه امام راحل و بصیرتمندی مردم ایران اسلامی در دوران وقوع انقلاب اسلامی سبب شد تا ایثار، فداکاری، شجاعت و ولایت‌مداری مردم، رژیم وابسته و سلطنتی پهلوی به زیر کشیده شود و انقلاب اسلامی ایجاد شود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ضمن تبریک ایام‌الله دهه‌ فجر انقلاب اسلامی با اشاره به نقش کلیدی رسانه‌ها در بازتاب و انعکاس برنامه‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: بازتاب و انعکاس برنامه‌های متنوع دهه فجر و دیگر مناسبت‌های انقلاب ضمن آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم سبب تقویت و انتشار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی همچنین ناامیدی دشمنان از وفاداری و تجدید بیعت مردم به انقلاب اسلامی می‌شود.

انصاری با تشریح برنامه‌های متنوع ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در گچساران ابراز کرد: گچساران در دهه فجر انقلاب اسلامی میزبان برنامه‌های متنوعی از سوی ادارات و نهادهای مختلف است که سپاه ناحیه گچساران نیز در این راستا افزون بر 20 برنامه متنوع در نظر گرفته است.

وی رژه موتوری و خودرویی ادارات و نهادهای گچساران از محل فلکه فرودگاه این شهرستان در سالروز ورود امام راحل به ایران اسلامی به سوی گلزار شهدا را از جمله برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و گفت: در این برنامه که به مناسبت سالروز ورود امام راحل به ایران اسلامی اجرا می‌شود، رژه موتوری و خودرویی ادارات و نهادهای مختلف مردم از محل فلکه فرودگاه گچساران آغاز و در گلزار شهدا با تجدید بیعت مردم با آرمان‌های شهدا و امام راحل به پایان می‌رسد.

انصاری توقف در بوستان شهدای گمنام گچساران قبل از گلزار شهدای این شهرستان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال این شهرستان برشمرد و بیان کرد: در این مراسم مردم و مسئولان با قرائت فاتحه با شهدای گمنام تجدید بیعت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اجرای 20 برنامه متنوع در ایام‌الله دهه ‌فجر امسال در این شهرستان، خاطرنشان کرد: اجرای سرود استقبال نمادین از ورود حضرت امام، رژه موتورسواری از فرودگاه گچساران تا مرکز شهر، فضاسازی محیطی در سطح شهرستان، ویزیت رایگان در 12 روز دهه فجر را از برنامه‌های اجرایی ایام‌الله دهه‌ فجر این شهرستان به شمار می‌رود.

این مسئول نظامی در گچساران مسابقه فرهنگی، شب شعر، سرکشی از خانواده شهدا، همایش پیاده‌روی و غبارروبی گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: برگزاری نشست بصیرتی با موضوع نقش انقلاب در شکوفایی فرهنگ هنر، نواختن زنگ انقلاب در مدارس گچساران، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع حماسه فرهنگی را از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه ‌فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/82014/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول