اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بانوان باشتی صورت گرفت

همایش پیاده‌روی بانوان باشتی همزمان با نزدیکی دهه‌فجر

به مناسبت گرامی‌داشت ایام‌الله فجر همایش پیاده‌روی ویژه بانوان در شهرستان باشت برگزار شد.

همایش پیاده‌روی بانوان باشتی همزمان با نزدیکی دهه‌فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز و در آستانه دهه فجر همایش پیاده‌روی ویژه بانوان شهرستان باشت برگزار شد.

در این همایش که به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج باشت برگزار شد بیش از 200 زن باشتی حضور داشتند و مسیری را از گلزار شهدای شهرستان تا گلزار شهدای گمنام  پیمودند.

نوید قلی‌زاده در حاشیه این همایش ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز بهار آزادی اظهار کرد: به وجود آوردن فضای شاد و پر از نشاط برای تمامی اقشار جامعه از عمده دستور کارها تربیت بدنی است که باید مورد توجه بیشتر از سوی مسئولان برای نشاط خانواده‌ها قرار گیرد.

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج باشت این برنامه را در راستای ایجاد نشاط برای بانوان شهرستان برشمرد و اعلام کرد: اینگونه برنامه‌ها فرصت مناسبی است تا بانوان شهرستان از هر جهت خود را آماده کنند چرا که این‌گونه برنامه‌های ورزشی و فرهنگی تأثیر زیادی در رشد کیفی فرهنگ تندرستی خواهد داشت.

وی همچنین در گلایه‌ای از وضعیت فعلی در بحث فضاهای ورزشی مخصوص بانوان در شهرستان باشت عنوان کرد: لازم است مسئولان در سطح شهرستان فکری بر ایجاد فضاهای ورزشی بیشتری برای بانوان کنند چرا که هم اکنون وضعیت فضای ورزشی ویژه بانوان مطلوب نبوده و در بسیاری موارد اعتراض بانوان را در پی داشته است.

در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان در این همایش جوایزی از سوی تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت بسیج اهدا شد.

انتهای پیام/82009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول