اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس دانشگاه آزاد

2 پروژه عمرانی در دانشگاه آزاد سیرجان افتتاح شد

با حضور حمدیر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، بهره‌برداری از دو پروژه عمرانی در دانشگاه آزاد سیرجان آغاز شد.

2 پروژه عمرانی در دانشگاه آزاد سیرجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، پیش از ظهر امروز با حضور میرزاده رئیس دانشگاه آزاد مسجد و حسینیه امام صادق (ع) در پردیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با یک‌هزار متر مربع زیربنا و 9 میلیارد ریال و زمین چمن ورزشی این دانشگاه با یک‌هزار و 500 متر مربع مساحت و هزینه یک‌میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

حمید میرزاده در جمع رؤسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد استان با تبریک ایام‌الله دهه فجر راه عزت و پیشرفت نظام اسلامی را راه امام و خط مشی رهبری و تبعیت از ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی هیچ‌وقت از ما راضی نمی‌شوند و دست از دشمنی خود با ملت ایران بر نمی‌دارند.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی بیان داشت: استکبار جهانی خواستار تبعیت نظام و ملت ما از آنهاست که ما هیچ‌گاه از استکبار تبعیت نمی‌کنیم و انقلاب ما راه استقلال را طی کرده و بر آن باقیمانده است و این دشمنی‌ها ادامه دارد.

وی عنوان کرد: ما در اعتلای قدرت خود هماهنگ و مطیع رهبری هستیم، لذا در سایه کرامت اسلامی و انسانی، ایران اسلامی کانون گرم جهان اسلام است و معتقد هستیم هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی پیشرفت ما را بگیرد.

میرزاده افزود: در سیستم این دانشگاه همه امور به صورت مکانیزه انجام می‌شود و برای جلوگیری از هر سوءاستفاده هیچ‌کس نمی‌تواند وجه نقدی را دریافت کند و حتی هزینه دانشجویان میهمان هم به صورت مکانیزه است و خارج از این سیستم هیچ اقدامی انجام نمی‌دهیم.

انتهای پیام/80015/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول