اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قشم:

رسانه‌ها پیام حقانیت و راستی نظام را به نسل جدید انتقال دهند

معاون فرماندار قشم گفت: رسانه‌ها باید بیش از هر چیز سعی کنند که پیام حقانیت و راستی نظام را به نسل جدید انتقال دهند.

رسانه‌ها پیام حقانیت و راستی نظام را به نسل جدید انتقال دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حسین رضایی صبح امروز در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان قشم با اشاره به تاثیرگذاری رسانه‌ها در هویت‌ بخشی به جامعه و به ‌ویژه نسل جوان اظهار داشت: اطلاعات ما در این زمینه کافی است اما مشکل ما به نحوه انتقال آن به نسل جوان بر می‌گردد که نیازمند کاری زیربنایی و ماندگار است و رسانه‌ها باید بیش از هر چیز سعی کنند که پیام حقانیت و راستی نظام را به نسل جدید انتقال دهند.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی ما مراحل دشواری را گذرانده و به درخت تنومندی تبدیل شده است، اما حفظ و نگهداری و استمرار آن به طور مسلم مشکل‌تر بوده و نیاز به آگاهی، هوشیاری و مقاومت و همت بیشتری دارد.

فرماندار قشم نخستین گام را در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، شناخت انقلاب و دستاوردهای آن عنوان کرد و گفت: تا زمانی‌که مردم ما و به ویژه نسل دوم و سوم انقلاب و جوانان غیور کشورمان نسبت به اهمیت دستاوردهای انقلاب شناخت کاملی نداشته باشند، نخواهند توانست با شور و حال در راستای حفظ و حراست از آن گام بردارند.

رضایی خاطرنشان کرد: مردم به انقلاب، نظام و رهبری مقتدر آن علاقه دارند و به آن عشق می‌ورزند و حضور گسترده و خالصانه آنها در مراسمی مانند راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن ناشی از همین علاقه و عشق است.

وی اضافه کرد: مردم ثابت کرده‌اند که هر کجا احساس تکلیف کنند در صحنه حاضر شده و گلایه‌ها و انتقادات را به فراموشی می‌سپارند.

این مسئول تصریح کرد: اطلاع‌‌رسانی از سیر تحول و دستاورد‌های انقلاب و بیان چشم‌‌انداز آینده در دهه فجر می‌‌تواند توطئه و تحریم‌ دشمن علیه ایران اسلامی را خنثی کند و چشم آنها را کور کند.

رضایی یادآور شد: آنچه امروز نباید نادیده گرفته شود بزرگداشت انقلاب با محوریت مردم بوده و جشن‌ها و آیین‌های گرامیداشت دهه فجر باید بصورت مردمی برگزار شوند.

رضایی در پایان بر تنوع و نوگرایی در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی امسال تاکید کرد.

انتهای پیام/8800/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول