اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قاریان بین‌المللی

محفل انس با قرآن در کرمانشاه برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم امروز با حضور قاریان بین‌المللی از سلسله برنامه‌های "بر امواج فرهنگ و هنر" در کرمانشاه برگزار شد.

محفل انس با قرآن در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محفل انس با قرآن کریم عصر امروز با حضور قاریان بین‌المللی و کشوری از سلسله برنامه‌های "بر امواج فرهنگ و هنر" در کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم به‌مناسبت دهه مبارک فجر توسط دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و موسسات قرآنی استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی هنری انتظار شهر کرمانشاه انجام پذیرفت.

قاریان برجسته و مطرح کرمانشاهی نیز در این محفل معنوی به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداختند و گروه تواشیح معراج برنامه فرهنگی مذهبی اجرا کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: قرآن کریم گنجینه ارزشمند و نجات‌بخشی است که از طرف خداوند برای بشر نازل شده است.

ابراهیم رحیمی‌زنگنه ادامه داد: فعالیت‌های قرآنی اقدامی اثرگذار در راستای ترغیب جوانان به‌سمت و سوی پیروی از دستورات دین و ترویج باورهای ارزشمند الهی و انسانی در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه دین اسلام کامل‌ترین دین و قرآن سودمندترین کتاب برای بشر است، بیان داشت: حاکم بودن فضای معنوی و الهی در جامعه موجب پیشرفت و سلامت افراد و اجتماع می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و اقدامات دینی اساسی‌ترین موضوع در عرصه فرهنگی است، چراکه دستورات دین راهنمای خوبی برای دست‌یابی به اوج قله‌های کمال است.

رحیمی‌زنگنه انجام اقدامات فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: برگزاری چنین محافلی جزو برنامه‌های اصلی در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام/2700/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول