اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) قزوین:

کارمزد تسهیلات قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل قزوین کاهش می‌یابد

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) قزوین گفت: کارمزد تسهیلات این صندوق با بهره‌برداری از واحدهای اقتصادی در آینده کاهش می‌یابد.

کارمزد تسهیلات قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل قزوین کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید نجم‌آبادی شب گذشته در حاشیه افتتاح مجتمع تجاری نور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجتمع بزرگ تجاری نور در زمینی در زیربنای 12 هزار متر مربع با وام پرداختی 15 میلیارد تومان از صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل(ع) قزوین به مدت پنج سال ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه سال 86 مجوز ساخت مجتمع تجاری بزرگ نور صادر و در سال 87 شروع به ساخت شده است، ابراز داشت: این مجتمع در 10 طبقه که چهار طبقه آن تجاری، سه طبقه تالار، دو طبقه پارکینگ و یک فروشگاه بزرگ دارد، احداث شده است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) قزوین یادآور شد: اعضای هیئت ‌امنا و هیئت‌ مدیره صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل(ع) قزوین از افراد خیر هستند و بابت فعالیت‌های خود هیچ حقوقی را دریافت نمی‌کنند.

نجم‌آبادی با بیان اینکه تامین هزینه‌های صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) قزوین از جمله اهداف افتتاح مجتمع تجاری بزرگ نور بوده است، بیان کرد: این صندوق درصدد است با بهره‌برداری از واحدهای اقتصادی کارمزد این وام را به معنای واقعی کاهش دهد.

26 هزار نفر عضو صندوق قرض‌الحسنه قزوین هستند

وی با بیان اینکه 200 صندوق زیرنظر صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) با 26 هزار عضو مشغول فعالیت است، بیان کرد: تاکنون این صندوق اقدامات ارزشمندی در راستای توسعه اقتصادی به متقاضیان انجام داده است.

این مسئول اذعان داشت: صندوق یاد شده با گردش مالی 40 میلیارد تومان در سال به متقاضیان وام با کارمزد تسهیلات بیش از یک درصد پرداخت می‌کند تا بتواند مشکلات مالی نیازمندان به ویژه جانبازان را برطرف کند.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) قزوین یادآور شد: مجتمع پذیرایی صندوق یاد شده در بوستان فدک نیز در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره اینکه شهید مجید نبیل از موسسان صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) قزوین بوده است، اظهار داشت: این شهید بزرگوار یکی از فعالان صندوق یاد شده بود که با مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق موجب توسعه این صندوق شد و اکنون این صندوق خدمات ارزشمندی به متقاضیان با هدف رفع مشکلات نیازمندان پرداخت می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) قزوین در سال 69 تاسیس شده و اکنون با 20 سال سابقه در سه شعبه فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/77009/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول