اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

صندوق قرض‌الحسنه در مدیریت هوشمند اقتصادی الگو است

استاندار قزوین گفت: صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) در مدیریت هوشمند اقتصادی سالم و دینی برای بخش خصوصی الگو و نمونه است و باید دوچندان توسعه یابد.

صندوق قرض‌الحسنه در مدیریت هوشمند اقتصادی الگو است

مرتضی روزبه در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع تجاری نور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه باید به نیازمندان کمک‌های مالی به نحو مطلوبی انجام داد، اظهار داشت: صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) در تحقق این مهم در کشور نمونه است.

وی افزود: صندوق یاد شده در رونق اقتصادی اصناف و بازاریان نقش بسزایی داشته و بیشتر مشکلات مالی این قشر را برطرف کرده است.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه باید با مدیریت اصولی و منطقی پرداخت وام قرض‌الحسنه (ع) به متقاضیان اقتصادی افزایش یابد، بیان کرد: با تحقق این مهم می‌توان چرخه اقتصادی را در بین مردم رشد و توسعه داد.

روزبه با بیان اینکه اسلام توجه ویژه‌ای به قرض‌الحسنه دارد، عنوان کرد: این صندوق باید در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری و تجاری خدمات مختلف به متقاضیان ارائه دهد تا چرخه اقتصادی آنها نیز رونق یابد.

وی با بیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه (ع) اقدامات ارزشمندی را در راستای کمک به نیازمندان انجام داده است، ابراز کرد: شیوه مدیریت و اجرایی مطلوب این صندوق می‌تواند در اقتصاد کشور به عنوان الگوی عملی برای سایر حوزه‌ها قرار گیرد.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه اقتصاددانان و مراکز اقتصادی از این مدل اقتصادی صندوق قرض‌الحسنه ابوالفضل (ع) الگوبرداری کنند تا بتوانند در فعالیت خود موفق شوند، اذعان داشت: متاسفانه اهمیت این صندوق در نظام اقتصادی کمتر مورد بررسی علمی و کارشناسی قرار گرفته است که باید این رویکرد اصلاح شود.

این مسئول با بیان اینکه برخی از بخش‌های خصوصی با مشکلات نقدینگی و کمبود مالی مواجه است، بیان کرد: صندوق حضرت ابوالفضل (ع) در مدیریت هوشمند اقتصادی سالم و دینی برای این بخش الگو و نمونه است و باید دوچندان توسعه یابد.

استاندار قزوین یاد شهید مجید نبیل را گرامی داشت و گفت: این شهید در شکل‌گیری صندوق و ارائه خدمات قرض‌الحسنه نقش بسزایی را ایفا کرده و الگویی برای ما در توسعه این کار خداپسندانه است.

انتهای پیام/77009/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول