اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رودبست:

توسعه ورزش‌های همگانی نیازمند تقویت باشگاه‌هاست

بخشدار رودبست گفت: توسعه ورزش‌های همگانی نیازمند تقویت باشگاه‌هاست.

توسعه ورزش‌های همگانی نیازمند تقویت باشگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، علیرضا رحیمیان امشب در جلسه شورای ورزشی بابلسر اظهار داشت: انجام ندادن برخی از کارها از سوی اداره ورزش و جوانان به دلیل کوتاهی یا کم کاری نیست بلکه اختیارات قانونی که بر عهده این اداره است مانع انجام برخی فعالیت‌ها می‌شود.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان فکر می‌کند متولی ورزش در سطح کشور، استان و شهرستان است و خود به تنهایی می‌خواهد نقش ایفا کند اما چون امکانات کافی ندارد در انجام فعالیت‌ها موفق نمی‌شود.

بخشدار رودبست تصریح کرد: براساس بیانات مقام معظم رهبری باید به دو مقوله تقویت ورزش همگانی و پهلوانی و نیز رسیدن به ورزش‌های قهرمانی توجه شود.

رحیمیان با بیان اینکه در زمینه ورزش همگانی و پهلوانی اداره ورزش و جوانان باید از افرادی در ورزش استفاده کند که در جامعه نفوذ داشته باشند عنوان کرد: در کشورهای پیشرفته دنیا صاحبان مقام وارد کار می‌شوند و حتی در برخی کشورها مدیرعامل‌های باشگاه‌ها از کاندیداهای ریاست جمهوری هستند.

بخشدار رودبست تصریح کرد: اینها نشان از آن دارد که حضور افراد بانفوذ باید در ورزش بیشتر شود تا مشکلات ورزش شهرستان حل شود.

وی بیان داشت: در زمینه ورزش همگانی باید به تقویت باشگاه‌ها بپردازیم و ورزش قهرمانی زمانی موفق می‌شود که باشگاه‌های فعال داشته باشند.

رحیمیان در پایان متذکر شد: با یک برنامه‌ریزی درست هیئت‌ها را فعال کنیم و با ایجاد انگیزه و رقابت در بین باشگاه‌ها به ارتقای جایگاه ورزشی هیئت‌ها بپردازیم.

انتهای پیام/86010/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول