اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‎های همگانی مازندران خبر داد

تغییر در هیئت ورزش همگانی 4 شهر مازندران

دبیر هیئت ورزش‎های همگانی مازندران از تغییر چهار رئیس هیئت ورزش‌های همگانی در مازندران خبر داد.

تغییر در هیئت ورزش همگانی 4 شهر مازندران

حسین طبری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با تاکید بر ضرورت افزایش فعالیت‎ها در زمینه ورزش همگانی شهرستان‎ها بیان کرد: طی هماهنگی و رایزنی با ادارات ورزش و جوانان شهرستان‎های جویبار، محمودآباد، نور و رامسر روسای هیئت‌های ورزش همگانی این شهرستانها تغییر یافت.

وی با قدردانی از مسئولان قبلی این هیئت‌ها افزود: ذکریا ذکریایی سرابی، محمدرضا مهدوی، آسیه رستگار و عباس احمدی ماچیانی به ترتیب به عنوان سرپرستان هیئت ورزش‎های همگانی شهرستان‎های جویبار، محمودآباد، نور و رامسر منصوب شدند.

دبیر هیئت ورزش‎های همگانی مازندران بیان کرد: پیش از این نیز مهدی امیرفخریان به عنوان مسئول کمیته نظارت و ارزشیابی هیئت ورزش‌‏های همگانی استان و سعید رمضان‏پور به عنوان سرپرست هیئت ورزش‏های همگانی شهرستان ساری همچنین محمد یحیی‎پور به عنوان سرپرست هیئت ورزش‏‌های همگانی شهرستان آمل منصوب شده بودند.

وی همچنین گفت: در آینده بیش از 50 برنامه ورزشی در سراسر استان مازندران برگزار می‌شود.

طبری با بیان اینکه هیئت‎های شهرستانی استان مازندران هرساله با برگزاری برنامه‎های متنوع به مناسبت دهه مبارک فجر، روزهای باشکوهی را در بهمن‌ماه هر سال برای ورزش استان رقم می‎زنند، اظهار داشت: در سال‌جاری نیز برنامه‌های متنوعی در دهه مبارک فجر توسط هیئت‎های شهرستانی به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام/86021/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول