اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نادری به فارس خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی مربیان قم با حضور سرمربی تیم ملی بسکتبال

رئیس هیئت بسکتبال استان قم از برگزاری کارگاه آموزشی مربیگری بسکتبال با تدریس سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در شهر مقدس قم خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی مربیان قم با حضور سرمربی تیم ملی بسکتبال

حسن نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هیئت بسکتبال استان قم در ادامه برنامه‌ها و فعالیت‌های خود برای توسعه بسکتبال در قم، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود را تسریع در امر آموزش این رشته ورزشی قرار داده است.

وی بیان داشت: امروزه ورزش لحظه به لحظه با علوم و مسائل روز دنیا پیشرفت می‌کند، بنابراین اگر به دنبال این هستیم که بسکتبال قم همگام با سایر نقاط کشور در مسیر رشد و توسعه پیش برود، بنابراین باید توجه ویژه‌ای به امر آموزش در این رشته ورزشی صورت بگیرد.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم اضافه کرد: در کنار ابعاد قهرمانی و همگانی این رشته ورزشی هیئت بسکتبال استان قم با هماهنگی فدراسیون بسکتبال تصمیم به برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی مربیان این رشته ورزشی گرفته‌ایم که در زمره یکی از برنامه‌های مهم هیئت بسکتبال در دهه مبارک فجر در قم برگزار ‌شود.

وی افزود: در سال‌های اخیر به واسطه حضور نماینده قم در مسابقات لیگ‌های دسته اول و برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، این رشته ورزشی بیش از پیش مورد توجه علاقه‌مندان و کارشناسان قرار گرفته است، بنابراین برای اینکه همچنان شاهد رشد بسکتبال قم باشیم، نیاز است که کارهای پشتوانه‌سازی این رشته ورزشی را هم به شکل مطلوبی تداوم ببخشیم.

نادری خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین‌ کارهایی که برای توسعه بسکتبال قم می‌توان انجام داد، توجه به ساختن آینده بسکتبال قم با اولویت قرار دادن نیروهای پشتوانه‌ساز از رده‌های سنی پایه است یعنی مینی بسکتبال، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید است.

وی عنوان داشت: لازمه کار بر روی رده‌های سنی پایه برخورداری از مربیان با دانش و با انگیزه از نظر فنی است،‌ به همین خاطر در نظر داریم کارگاه آموزشی مربیان بسکتبال قم را با حضور مهمت بچیرویچ سرمربی مطرح اهل اسلوونی تیم ملی بسکتبال کشورمان که یکی از مدرسان برجسته این رشته ورزشی است، برگزار کنیم.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم ابراز کرد: این دوره مربیگری با حضور مربیان فعال بسکتبال استان قم به عنوان یکی از برنامه‌های هیئت در گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود ولی پیش از آن لازم است که مربیان علاقه‌مند با مراجعه به هیئت بسکتبال نسبت به ثبت‌نام شرکت در این دوره اقدام کنند.

وی بیان کرد: ثبت‌نام شرکت در کارگاه آموزشی مربیان بسکتبال در حال انجام است و مربیان بسکتبال قم می‌توانند با حضور در هیئت بسکتبال استان قم واقع در سالن شهید رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان اقدامات حضور در این دوره را انجام دهند، ضمن اینکه این کارگاه آموزشی روز سه شنبه پانزدهم بهمن ماه در سالن شهید رضائیان قم آغاز می‌شود.

انتهای پیام/78002/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول