اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام:

داربی بسکتبال خوزستان را حساس نمی‌کنیم

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: شهرآورد بسکتبال خوزستان مانند بازی‌های دیگر است و برای این دیدار حساسیت ایجاد نمی‌کنیم.

داربی بسکتبال خوزستان را حساس نمی‌کنیم

مهران حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: شهرآورد بسکتبال خوزستان یک بازی است مثل بازی‌های دیگر و حساسیت خاصی در این مورد ایجاد نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز تیم بسیار خوبی است افزود: این تیم از بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی بهره می‌برد و ما به این تیم احترام زیادی می‌گذاریم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با بیان اینکه هر دو تیم از استان خوزستان هستند، متذکر شد: فکر می‌کنم نتیجه این دیدار برای مردم خوزستان اهمیت زیادی نداشته باشد.

حاتمی اضافه کرد: در هر صورت امیدوارم که بازیکنان ما بتوانند بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته و نتیجه‌ دلخواه را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: از هواداران و تماشاگران نیز انتظار دارم خیلی خوب تیم‌های مورد علاقه خود را حمایت و تشویق کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور، از ساعت 16 امروز دو تیم همشهری صنایع پتروشیمی ماهشهر و پتروشیمی بندر امام در سالن بعثت ماهشهر به مصاف یکدیگر می‌روند و برگزار کننده شهرآورد بسکتبال خوزستان هستند.

تیم پتروشیمی بندر امام هم‌اکنون بدون باخت و با 34 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی این مسابقات بوده و در اندیشه هجدهمین برد پیاپی خود در این فصل از رقابت‌هاست.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز با هفت پیروزی، 10 شکست و 27 امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد و به انتقام و جبران شکست بازی رفت و بهبود جایگاه خود در جدول می‌اندیشد.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در نیم‌فصل نخست در مقابل تیم همشهری خود نتیجه را با امتیاز 95 بر 64 واگذار کرده بود.

انتهای پیام/72016/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول