اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی خبر داد

آغاز عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی روستای زلزله‌زده ساوه

استاندار مرکزی از آغاز عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی روستای زلزله‌زده سنگک ساوه در اسفندماه خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی روستای زلزله‌زده ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد حسین مقیمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از منطقه زلزله‌زده ساوه اظهار داشت: براساس تصمیمات اتخاذ شده عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی روستای زلزله زده سنگک ساوه از 15 اسفند ماه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه وقوع زلزله در مهرماه امسال 500 واحد مسکونی این منطقه را تخریب کرد که با پیگیری‌های انجام شده به زودی شاهد آغاز عملیات احداث واحدهای جدید در این روستا خواهیم بود.

استاندار مرکزی ادامه داد: مردم این روستا پس از وقوع زلزله با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کردند که جا دارد از صبر و تحمل این عزیزان قدردانی کنیم.

مقیمی افزود: مسئولان ذیربط بلافاصله پس از وقوع زلزله نسبت به رفع مشکلات اقدام کردند و با برآوردهای انجام شده میزان خسارت وارده را به ستاد بحران اعلام کردند تا سریعا عملیات ساخت واحدهای خسارت دیده آغاز شود.

وی گفت: هیئت دولت اعتبار و تسهیلات لازم برای این مهم را به استانداری مرکزی ابلاغ کرد که به منظور اجرای هر چه سریع‌تر ساخت واحدها کارهای مقدماتی مانند جانمایی و تهیه نقشه‌های اجرایی انجام و بلافاصله پس از مناسب شدن وضعیت آب و هوای منطقه عملیات ساخت و ساز واحدها آغاز خواهد شد.

در پی زلزله‌ای که اخیراً در ساوه و برخی از روستاهای این شهرستان به وقوع پیوست بیش از 30 درصد واحدهای مسکونی روستای سنگک تخریب شد.

انتهای پیام/87009/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول