اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس

شهردار مستعفی شهر زلزله‌زده از مردم شهر شنبه حلالیت طلبید

شهردار مستعفی شهر شنبه گفت: از مردم فهیم شهر شنبه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری آنها با مجموعه شهرداری طلب حلالیت دارم.

شهردار مستعفی شهر زلزله‌زده از مردم شهر شنبه حلالیت طلبید

علی زبردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: در یکسال گذشته که مسئولیت شهرداری شنبه را پذیرفتم یک بیل و فرغون در شهرداری نبود اما در حال حاضر شهرداری دارای لودر، تاسیسات، نیروهای مجرب است و شاهد افزایش سطح دانش شهرداری، احداث پارک بزرگ داخل شهر و چمن مصنوعی در ورودی شهر هستیم.

شهردار سابق شنبه یادآور شد: 800 پروانه ساختمانی رایگان در شهر زلزله‌زده شنبه صادر شده که همه آنها دارای فایل کامپیوتری هستند و ما برای تمام اموال شهرداری فایل‌های جداگانه‌ای ساخته‌ایم.

وی افزود: پروژه ساختمان سه طبقه شهرداری شنبه با 700 متر زیر بنا نقشه آن تهیه و کار اجرایی آن آغاز شده است و کارهای تشریفات ساختمان آتش‌نشانی انجام شده و عملیات ساختمان آرامستان آغاز و تا سقف در حال احداث است.

زبردستان یادآور شد: با توجه به اختلاف سلیقه‌هایی که وجود داشت احساس کردم اگر بمانم روند بازسازی و عمران شهری شهر زلزله‌زده شنبه کند خواهد شد و چون شهر شنبه امروز به همکاری، همدلی، همگرایی و همراهی نیاز داشت بر همین اساس استعفا دادم.

وی خاطرنشان کرد: پس از زلزله شنبه با سفر به مرکز و دیدار با اساتید دانشگاه شهید بهشتی سی دی اس راهبرد توسعه شهری نظر خواهی شد و با اساتید شهرسازی دانشگاه خلیج فارس نشست‌هایی داشته‌ایم.

شهردار سابق شنبه گفت: از تمام مردم ایران اسلامی که در زمان زلزله از مردم شنبه حمایت، پشتیبانی و با آنان همدردی کردند تقدیر و از حمایت‌های مسئولان شهرستان و استان تشکر می‌کنم.

زبردستان اضافه کرد: از مردم فهیم شهر شنبه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری آنها با مجموعه شهرداری طلب حلالیت دارم.

انتهای پیام/66001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول