اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پتروشیمی جم:

پتروشیمی جم به مجموعه‌ای پایدار در صنعت نفت کشور تبدیل شده است

مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: پتروشیمی جم به مجموعه‌ای پایدار در صنعت نفت کشور تبدیل شده است.

پتروشیمی جم به مجموعه‌ای پایدار در صنعت نفت کشور تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید علی بهشتیان عصر امروز در آیین معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی جم اظهار داشت: صنعت پتروشیمی در مسیر رشد و تعالی قرار دارد و باید در تداوم این مسیر تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم.

مدیر عامل پتروشیمی جم با بیان اینکه صاحبان اصلی پتروشیمی جم قشر بازنشسته هستند افزود: در مجموعه صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی حدود 30 میلیون بازنشسته داریم که ما امانت‌دار آنها هستیم امیدواریم بتوانیم نقش تاثیرگذاری داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره با جایگاه پتروشیمی جم در صنعت پتروشیمی کشور ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و هماهنگی اعضای هیئت مدیره و سهامداران بتوانیم گام‌های مهم و تاثیرگذاری برداریم.

مدیرعامل پتروشیمی جم خاطرنشان کرد: بدون تردید پتروشیمی جم اکنون به مجموعه‌ای پایدار تبدیل شده که مرهون زحمات و تلاش‌های همکاران قبلی است و خوشحالیم بتوانیم با کمک این عزیزان تاثیر به‌سزائی در آینده پتروشیمی جم داشته باشیم.

بهشتیان تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور در حال عبور از تحریم‌ها است و امیدوار هستیم تا با استفاده از این فرصت بتوانیم حرکت در عرصه‌های بین‌المللی را سرعت ببخشیم.

وی در پایان بار دیگر از حسن اعتماد سهامداران تشکر کرد و گفت: امیدوارم امانت بسیار سنگینی که بر دوش دارم را با توکل به خدا و کمک همه همکاران، مدیران و اعضای هیئت مدیره به سرانجام برسانم.

در ادامه این جلسه نیز اکبر محققی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی ضمن تشکر از زحمات اعضای هیئت مدیره در مدت تصدی مسئولیت‌شان، اعضای جدید هیئت مدیره را معرفی کرد.

در این نشست اکبر محققی، محمد علی یزدانجو، سید علی بهشتیان، بهروز خالق ویردی و رضا عاصم نخجوانی به‌عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت پتروشیمی جم معرفی و از زحمات محمد یار دفتری و مجید هاتف وحید و محمد هاشم‌زاده تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول