اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عدم موافقت انجمن بسکتبال با ویلچر

جذب بسکتبالیست جدید تیم بسکتبال با ویلچر آمل منتفی شد

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر آمل گفت: قصد داشتیم برای تقویت ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر آمل بازیکن جدیدی را به خدمت بگیریم که با عدم موافقت انجمن بسکتبال با ویلچر این امر منتفی شد.

جذب بسکتبالیست جدید تیم بسکتبال با ویلچر آمل منتفی شد

یحیی عسگری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل اظهار داشت: قصد داشتیم برای تقویت ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر آمل در مرحله پلی‌آف بازیکن جدیدی را به خدمت بگیریم که با عدم موافقت انجمن بسکتبال با ویلچر این امر منتفی شد.

وی افزود: این امر باید مطابق انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان شکل می‌گرفت و موافقت مسئولان رقم می‌خورد ولی اجازه این به کارگیری داده نشد.

عسگری‌پور با اعلام اینکه رایزنی با بسکتبالیست مورد نظر از سوی مسئولان تیم انجام شده است، گفت: اگر موافقت انجمن بسکتبال با ویلچر انجام شود می‌توانیم با ترکیب قدرتمندتری رقابت‌ها را ادامه دهیم.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل با اعلام اینکه در دیدار دور رفت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور مقابل کهریزک تهران شکست خوردیم، بیان داشت: کهریزک از بهترین تیم‌های پایتخت‌نشین این مسابقات است هرچند ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و نقاط ضعف و قوت آنها را آنالیز کردیم ولی نتوانستیم در زمین نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در دیدار برگشت تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا کار را به دیدار سوم بکشانیم، اذعان داشت: یکی از مشکلات تیم آمل این است که نیمکت غنی ندارد و بازیکنان مختلفی که از تیم‌های مختلف جذب کردیم در مرحله گروهی با عدم شناخت لازم نتوانستند به هماهنگی لازم برسند و این هماهنگی با گذشته زمان بهبود یافت.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول