اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر دشتی:

14 خانه داوطلب جدید سال آینده در دشتی افتتاح می‌شود

رئیس هلال احمر شهرستان دشتی گفت: سال آینده تعداد 14خانه داوطلب در روستاهای پرجمعیت دشتی افتتاح خواهد شد.

14 خانه داوطلب جدید سال آینده در دشتی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سیداسماعیل جعفری ظهر امروز در همایش تجلیل از مسئولان 18 خانه داوطلب روستایی و شهری جمعیت هلال احمر دشتی اظهار داشت: در حال حاضر 18 خانه داوطلب در روستاهای بالای جمعیت 1000 نفری فعالیت می‌کنند.

جعفری با بیان اینکه در سال آینده تعداد 14خانه داوطلب در روستاهای پرجمعیت دشتی افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: سعی و تلاش ما با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم این است تا در سه ماهه اول سال آینده تعداد خانه‌های داوطلب روستایی به 32 خانه افزایش دهیم.

وی ادامه داد: هدف ما برنامه‌ریزی برای تحول در جمعیت هلال احمر است و در حال حاضر بیش از 2 هزار نفر تحت پوشش جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی قرار دارند.

جعفری افزود: اجرای طرح راهنما و اجرای طرح امداد و جاده‌ای از مهم‌ترین برنامه‌های این جمعیت در ایام نوروز است.

وی یادآور شد: 50 نفر از اعضای جوانان جمعیت و 30 نفر از اعضای امداد و نجات در ایام تعطیلات به مردم خدمت‎رسانی خواهند کرد.

جعفری گفت: کار خوب و کار نیک نیاز به تمرین و تکرار دارد و امروز کار شما کاری خداپسندانه است که نیاز به تکرار دارد.

امام جمعه موقت خورموج نیز پیشاپیش دهه فجر انقلاب اسلامی را به فجر آفرینان، خانواده‌های معظم شهدا و رهبر معظم انقلاب تبریک گفت و افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز اسلام ناب محمدی و رهایی ملت ایران از ظلم و جور بود.

حجت‌الاسلام سیدمهدی طاهری افزود: جمعیت هلال احمر نقش ویژه در حوادث غیرمترقبه دارد و در زلزله 6.1 دهم ریشتری شهرستان دشتی خالصانه جمعیت هلال احمر تلاش‌های شبانه روزی داشتند و لحظه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکردند.

طاهری افزود: کار اعضای جمعیت هلال احمر لسانی نیست بلکه عملی است خود را در مشکلات مردم سهیم می‌دانند و نخستین نهادی که در بلاهای غیرطبیعی حضور پیدا می‌کنند هلال احمر است.

رئیس حوزه علمیه سفیران هدایت خورموج گفت: هر گونه حرکت شما باید موجب تقویت نظام شود و کشتی انقلاب با تمام توان در حال حرکت است هر چند دشمن سنگ اندازی‌های فراوانی داشته، دارد و خواهد داشت.

انتهای پیام/66001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول