اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فاروج:

برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد مردمی برگزار شود

فرماندار فاروج گفت: برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد مردمی برگزار شود نه دولتی و مسئولان نیز باید حضور چشمگیری در برنامه‌ها داشته باشند.

برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد مردمی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فاروج، امان‌الله خدمتگزار پیش از ظهر امروز در یازدهمین نشست شورای اداری این شهرستان با محوریت دهه فجر، با تشریح اهداف انقلاب اسلامی و شرایط فعلی جامعه اظهار کرد: انقلاب متعلق به همه مردم و گروه‌ها است.

نماینده عالی دولت در فاروج با قدردانی از خدمات تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: در این شهرستان تعامل خوبی وجود دارد و باید برای رشد و توسعه شهرستان از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

این مسئول اولویت کار فرمانداری را در بخش‌های صنعت و کشاورزی عنوان کرد و از راه‌اندازی ستاد خیرین در بخش‌های مختلف و سرمایه‌گذاری و توسعه در شهرستان خبر داد. 

وی اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر از 26 پروژه شاخص با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

امام جمعه فاروج نیز در این نشست با تشریح و تبیین انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از مکتب پیامبر اسلام (ص) و قیام امام حسین (ع) بود که می‌بایستی قدردان نعمات الهی آن باشیم زیرا این انقلاب حاصل خون پاک هزاران شهید است.

حجت‌الاسلام عباسعلی قلی‌زاده اضافه کرد: تمایز انقلاب در مقیاس با سایر انقلاب‌ها و حکومت‌های دیگر دنیا در وجه دینی و مرجعیت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز با تبریک دهه مبارک فجر با تشریح وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برنامه‌های دهه فجر باید رنگ و بوی اسلامی و مردمی داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمد سالاری افزود: اگر بخواهیم مکتب امام حسین (ع) و دستاوردهای انقلاب نهادینه شود باید برای حمایت از این ارزش‌ها گام‌های استواری را برداریم زیرا نگاه دنیا؛ امروز به کشور ایران است و باید مسئولان برنامه‌های خود را طوری سوق دهند که مردم بتوانند حضور چشمگیری را در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.

به گزارش فارس، در پایان این نشست، علی مؤمنی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فاروج و غلامرضا مینا به عنوان خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان به حاضران معرفی شدند.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول