اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر خبر داد

برگزاری 400 همایش و نورافشانی در ساحل به مناسبت دهه فجر

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر از برگزاری بیش از 400 همایش مختلف و نورافشانی در ساحل بوشهر به مناسبت دهه فجر خبر داد.

برگزاری 400 همایش و نورافشانی در ساحل به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سلمان بحرانی صبح امروز در نشستی خبری با تشریح برنامه‌های دهه فجر در بوشهر بیان کرد: مراسم ویژه سالروز ورود تاریخی امام به کشور در حسینیه عاشقان ثارالله و راهپیمایی 22 بهمن از شاخص‌ترین برنامه‌ها و نماد برنامه‌های ایام الله دهه فجر است.

وی بیان کرد: در نشست‌های برنامه‌ریزی دهه فجر همواره تلاش داشتیم تا حضور ادارات و دستگاه‌های اجرایی را در برگزاری برنامه‌ها داشته باشیم و آنان نسبت به این برنامه‌ها مسئولیت داشته باشند.

رئیس ستاد دهه فجر بوشهر تصریح کرد: دهه فجر متعلق به یک دستگاه اجرایی یا نهاد خاصی نیست و همه ادارات در مورد این برنامه‌ها مسئولیت دارند.

بحرانی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم ارزش‌های انقلاب پایدار بماند باید در این برنامه‌ها مشارکت داشته باشیم به همین دلیل 19 کمیته ویژه دهه فجر در استان فعال شدند.کمیته‌های قرآنی، انجمن‌ها و کانون‌ها، اطلاع رسانی، دانشجویان و دانشگاهیان، بسیج، زنان، کودک و نوجوان، کارگری، عشایر و روستائیان، ایثارگران، دانش آموزی، تشکل‌های مردمی، اصناف و بازاریان، ورزش و جوانان، نیروهای مسلح، فرهنگی و هنری، مساجد و تزئینات شهری کمیته‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر هستند.

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر تصریح کرد: در ایام دهه فجر 400 همایش، 100 برنامه تجلیل از اقشار مختلف، 500 برنامه ورزشی، 400 برنامه فرهنگی، برپایی 130 نمایشگاه فرهنگی و... 115 برنامه آموزشی، 10 برنامه اردویی و 100 مورد دیدار با خانواده شهدا در سطح استان برگزاری خواهد شد.

بحرانی افزود: همچنین برای تقویت نقاط قوت و حل مشکلات برنامه‌های دهه فجر فرم‌های نظرسنجی در نظر گرفته شده و تاکنون بین 250 نفر هم توزیع کردیم.امسال مشکلی در ارتباط با سیستم صوتی مراسم دهه فجر نداریم و سیستم صوتی ارتقا یافته است.

رئیس ستاد دهه فجر گفت: با هدف انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به خانواده‎ها، ادارات برنامه‌های ویژه در نظر داشته باشند و جنگ شادی در سطح ادارات برگزار کنند.

بحرانی نورافشانی در سواحل و برگزاری شب شروه در ایام دهه فجر را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و گفت: به دلیل استقبال و خواست مردم در ایام دهه فجر شب شروه هم برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر 4 شهید انقلاب اسلامی را تقدیم کرده است، افزود: نمایشگاه فرهنگی دهه فجر نیز از 15 بهمن ماه افتتاح می‌شود ضمن اینکه نشست مشترک علمای شیعه و سنی استان هم در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول