اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز اعلام کرد

اجرای بیش از 75 برنامه ویژه دهه فجر در آموزش و پرورش سقز

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز گفت: در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از 75 برنامه ویژه دهه مبارک فجر در ابعاد مختلف برگزار می شود.

اجرای بیش از 75 برنامه ویژه دهه فجر در آموزش و پرورش سقز

مظفر رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار داشت: در دهه مبارک فجر بالغ بر 75 برنامه مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و علمی و ورزشی در این نهاد برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سقز با اشاره به اهمیت دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر دهه نکوداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی اذعان داشت: ایام‌الله دهه فجر یادآور رهبری عزتمندانه امام راحل و ایثار و از خودگذشتگی ملتی است که برای بنیانگذاری نظام اسلامی ایستادگی و پایداری کردند.

رستمی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) توانست با همراهی و همدلی مردم، کشتی نهضت اسلامی را که در دریای مواجی گرفتار شده بود، نجات داد و با بصیرت بالای خود انقلاب را به پیروزی برساند.

رستمی بیان کرد: نواخته‌شدن زنگ انقلاب در یکی از مدارس سقز در روز 12 بهمن و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز در خصوص برنامه‌های دهه مبارک فجر اذعان داشت: فضاسازی تبلیغی با تهیه چندین مورد بنر، پوستر، پلاکارد، بروشور و غیره در سطح مدارس و اداره، گلبانگ انقلاب در همه مدارس شهر و روستا و مراسم نمادین در دبیرستان تیزهوشان، برنامه‌های متمرکز مدارس با عنوان جشن انقلاب به تفکیک مقطع، جلسات توجیهی روسای شوراهای دانش‌آموزی، مربیان و معاونین پرورشی و مدیران مدارس، مسابقات ورزشی در رشته‌های والیبال، هندبال، فوتسال، بسکتبال، کوهپیمایی و ... دانش‌آموزان و همکاران، فراخوان مقاله‌نویسی همکاران، مسابقات علمی با شرکت تیم‌های علمی مدارس و مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان را برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری جشن انقلاب و محافل انس با قرآن در مجتمع‌های روستایی و مدارس شبانه روزی، مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان، برگزاری مسابقات کتابخوانی، جمله نویسی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری جنگ شادی در کانون شهید باهنر و دبستان استثنایی بوستان از جمله برنامه‌هایی است که در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79010/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول