اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از دهه فجر صورت می‌گیرد

صعود جانبازان به ارتفاعات کافر قلعه آبیک

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک از صعود جانبازان این شهرستان به ارتفاعات کافرقلعه خبر داد.

صعود جانبازان به ارتفاعات کافر قلعه آبیک

حسن نظافتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: در 12 بهمن ماه و نخستین روز از گرامیداشت دهه فجر و سی و پنجمین سالگرد ورود امام راحل به میهن، 25 نفر از جانبازان شهرستان آبیک به ارتفاعات کافر قلعه صعود این شهرستان می‌کنند.

وی افزود: صعود جانبازان به کافر قلعه با همکاری هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان آبیک انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک از برگزاری مسابقات دارت و تنیس روی میز بین جانبازان و آزادگان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: تیم فوتسال فرزندان شاهد و ایثارگر شهرستان آبیک در مسابقه استانی فوتسال که در شهرستان تاکستان برگزار می‌کند، حضور می‌یابد.

نظافتی خاطرنشان کرد: امیرحسین فرجی کشتی‌گیر فرزند جانباز شهرستان آبیک در مسابقات کشتی فرزندان شاهد و ایثارگر کشوری که از 17 تا 20 اسفند ماه امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

این مسئول از اعزام جانبازان 25 درصد به بالای شهرستان آبیک به اردوهای زیارتی و سیاحتی در دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: 30 نفر از جانبازان به اردوی زیارتی چهار روزه مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک ادامه داد: 20 نفر از جانبازان به مدت پنج روز به اردوگاه «رامسر» می‌روند؛ این در حالی است که هر هفته 20 نفر از جانبازان به اردوی دو روزه اردوگاه تفریحی ایثار «کردان» می‌روند که تا آخر اسفند ماه این اردو ادامه دارد.

نظافتی از برگزاری یادواره 241 شهید شهرستان آبیک  با حضور مردم و مسئولان در عصر روز چهارشنبه 16 بهمن ماه در مسجد ولی عصر (ع) خبر داد و تصریح کرد: سخنران این یادواره حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد نماینده استان البرز در مجلس شورای اسلامی است.

این مسئول اذعان داشت: در ایام‌الله دهه فجر تمثال مبارک 101 شهید شهر آبیک با حضور مردم و مسئولان رونمایی شده و کلنگ احداث المان دو شهید گمنام به زمین زده می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک در خصوص ساماندهی گلزار شهدای شهر آبیک توضیح داد: تاکنون این پروژه 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر کاشی‌کاری آن باقی مانده و بخشی از آن در حال اجرا است.

نظافتی اضافه کرد: آخرین فاز ساماندهی گلزار شهدای شهر آبیک که کف‌سازی است، باقی مانده که امیدواریم با مشارکت شورای اسلامی شهر آبیک و شهرداری بتوانیم این پروژه را تکمیل کرده و افتتاح کنیم.

این مسئول ادامه داد: پروژه گلزار شهدای شهر آبیک در صورت تأمین اعتبار و تکمیل، در سوم خرداد سال آینده و یا هفته دولت سال آینده افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/77006/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول