اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبیک:

بیش از 50 درصد بافت شهر آبیک فرسوده است

شهردار آبیک گفت: بیش از 50 درصد از بافت شهر آبیک فرسوده است.

بیش از 50 درصد بافت شهر آبیک فرسوده است

علیرضا امامقلیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک با اشاره به فرسوده بودن بیش از 50 درصد از بافت شهر آبیک، اظهار داشت: مردم شهر آبیک باید در نوسازی بافت فرسوده ملک خود پیشگام شوند چراکه با تحقق این امر، شاهد بهبود نماسازی شهر آبیک خواهیم بود.

وی افزود: شهرداری آبیک برای کمک به مردم این شهر و بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده با بانک انصار به توافق رسیده تا تسهیلاتی را برای تخریب و بازسازی بافت فرسوده، نمای شهری و تجاری‌ در اختیار مردم قرار دهد.

شهردار آبیک ادامه داد: مردم می‌توانند برای بازسازی بافت فرسوده ملک خود به شهرداری مراجعه کرده تا برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شوند.

امامقلیان بیان کرد: مردم باید در ساخت و سازها ضوابط شهرسازی را رعایت کنند و با ایجاد مشکل، شهرداری را زیر سئوال نبرند.از مردم شهر آبیک درخواست می‌شود به طور اصولی و قانونی به ساخت و ساز بپردازند.

شهردار آبیک تصریح کرد: اگر مردم نسبت به خرید زمین برای ساخت و ساز اقدام می‌کنند و زمین قولنامه‌ای است نسبت به عدم و یا وجود معارض تحقیق کنند تا در زمینه صدور جواز و پروانه ساخت دچار مشکل نشوند.

امامقلیان ادامه داد: متأسفانه برخی از افراد سودجو به صورت قولنامه‌ای نسبت به فروش زمین به مردم اقدام می‌کنند؛ چراکه این کار غیرقانونی و تخلف است و مردم  را در برابر شهرداری قرار می‌دهد.برخی مردم در شهرک فردوس شهر آبیک به دلیل غیرقانونی بودن زمینی که در آن ساخت و ساز کرده‌اند برای دریافت جواز با مشکل مواجه هستند چراکه قولنامه‌ زمین جعلی بوده و یا زمین معارض داشته است.

شهردار آبیک خاطرنشان کرد: اگر مردم بخواهند یک شبه ساخت و ساز کنند که غیراصولی و غیرقانونی هم است در واقع به خود و خانواده‌شان ظلم کرده‌اند چراکه اگر اتفاقی رخ دهد و آنچه که ساخته‌اند بر سرشان ویران شود کسی جز خودشان پاسخگو نیست.

انتهای پیام/77006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول