اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فریمان خبر داد

برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی در دهه فجر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریمان از برگزاری مسابقات و برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در این ایام خبر داد.

برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمد کریمی شادی گفت: با تلاش هیئت فوتبال شهرستان رقابت‌های فوتسال جام فجر با شرکت 7 تیم در رده سنی جوانان و 10 تیم در رده سنی نوجوانان در سالن غدیری و مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان شهرستان با شرکت 4 تیم در سالن توحیدی فریمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز مسابقات شطرنج آقایان، گرامیداشت دهه فجر در روز 12 بهمن ماه افزود: این رقابت‌ها در رده‌های سنی زیر 9، 12، 15 و 18 سال به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریمان ادامه داد: مسابقات شطرنج دهه فجر در بخش بانوان نیز در دو رده سنی 9 و 12 سال از 16 بهمن ماه در سالن شطرنج فریمان آغاز خواهد شد.

وی گفت: یک دوره مسابقه کشتی آزاد ویژه روستاییان نیز به همین مناسبت در روزهای جمعه ایام دهه فجر در سالن شهید هاشمی‌نژاد فریمان برگزار خواهد شد.

کریمی شادی بیان کرد: برگزاری یک دوره رقابت بدمینتون در روز 18 بهمن ماه و رقابت‌های طناب کشی و دارت در روز 19 بهمن ماه نیز از برنامه‌های ورزشی در دست اجرا در بخش بانوان است.

وی با اشاره به میزبانی رقابت‌های دوی صحرانوردی قهرمانی استان در روز 11 بهمن ماه در فریمان گفت: در نخستین روز دهه مبارک فجر، کوهنوردان شهرستان فریمان نیز به سرپرستی علی اکبر زحمتی به قله شیرباد صعود خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریمان یادآور شد: کوهپیمایی 60 کوهنورد فریمانی در روز 18 بهمن در ارتفاعات قله بزد تربت جام و صعود تیم 15 نفره کوهنوردی فریمان به سرپرستی عبدالله ایمانی به قله علم شاه کرمان از 21 تا 25 بهمن ماه از دیگر برنامه‌های ورزشی ایام دهه فجر کوهنوردان شهرستان است.

انتهای پیام/2202/س/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول