اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه‌ای در مهاباد

فرماندار مهاباد گفت: مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه‌ای در روستای قم قلعه مهاباد دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه‌ای در مهاباد

خضر کاک‌درویش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در ایام دهه فجر امسال در شهرستان مهاباد، اظهار داشت: مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه‌ای در روستای قم قلعه مهاباد از سوی اداره جهاد کشاورزی این شهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اعتبار پروژه احداث مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه‌ای در روستای قم قلعه مهاباد را 700 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه برای 12 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

کاک‌درویش به پروژه‌های شاخص کلنگ زنی مهاباد در ایام دهه فجر امسال اشاره کرد و ابراز داشت: شهرداری، اداره جهاد کشاورزی و اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد هر یک به طور جداگانه یک پروژه در دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهند کرد.

فرماندار مهاباد افزود: دهه فجر امسال سه دهنه پل بر روی رودخانه مهاباد به منظور تسهیل در رفت و آمد خودروها و کاهش ترافیک شهری با اعتبار تخصیص یافته 25 میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

وی به کلنگ زنی کشتارگاه دام و طیور وابسته به بخش خصوصی در اراضی روستای قزل‌قوپی مهاباد اشاره کرد و اذعان داشت: اعتبار تخصیص یافته این پروژه 10 میلیارد تومان است و با بهره‌برداری از آن برای 100 نفر شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول