اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان طارم خبر داد

افتتاح 16 پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت دهه فجر در طارم

فرماندار شهرستان طارم گفت: به مناسبت دهه فجر 16 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان طارم افتتاح می‌شود.

افتتاح 16 پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت دهه فجر در طارم

علی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان طارم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان طارم به دو بخش تقسیم می‌شود، تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی و اقتصادی جزو پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان طارم است.

فرماندار شهرستان طارم با اشاره به اینکه مجموعا 16 پروژه عمرانی و اقتصادی در طارم افتتاح می‌شود، افزود: این تعداد شامل 9 پروژه عمرانی و هفت پروژه اقتصادی است.

این مسئول ادامه داد: برای افتتاح پروژه‌های عمرانی اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال هزینه شده است.

* افتتاح استخر سرپوشیده شهر «آب‌بر» به مناسبت دهه فجر در طارم

باقری مهم‌ترین پروژه عمرانی قابل افتتاح شهرستان طارم را استخر سرپوشیده شهر «آب‌بر» اعلام کرد و بیان داشت: افتتاح این استخر یکی از آرزو‌های دیرینه مردم طارم است که در ایام‌الله دهه فجر به دست استاندار زنجان و با حضور مردم طارم به ویژه جوانان افتتاح می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای افتتاح هفت پروژه اقتصادی شهرستان طارم 400 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، اضافه کرد: سیستم آبیاری تحت فشار یکی از پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان طارم است.

* لزوم توسعه سیستم آبیاری تحت فشار شهرستان طارم

فرماندار شهرستان طارم بر لزوم توسعه سیستم آبیاری تحت فشار شهرستان طارم اشاره کرد و متذکر شد: با افزایش این شیوه آبیاری مردم از آب‌های شهرستان به بهترین نحو ممکن استفاده می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از سیستم آبیاری تحت فشار برای توسعه باغات زیتون و سایر فعالیت‌های کشاورزی استفاده می‌شود.

باقری به طرح کلنگ‌زنی سایت جدید روستای «باقلوجم» اشاره کرد و اظهار داشت: به علت وجود مشکلات سکونت گاهی در این روستا بنیاد مسکن طرحی تهیه کرده و در کارگروه‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این طرح آماده کلنگ‌زنی است، اظهار کرد: به محض کلنگ‌زنی روستاییان می‌توانند خانه‌های خود را در این مکان احداث کنند.

فرماندار شهرستان طارم در پایان از مردم شهرستان طارم خواست در برنامه‌های ایام الله دهه فجر به ویژه در راهپیمایی روز 22 بهمن سال جاری مانند سال‌های گذشته حضور گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/73008/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول