اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد

بهره‌برداری از 765 پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در دهه فجر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی از بهره‌برداری 765 پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 135 میلیارد تومان در ایام دهه فجر خبر داد.

بهره‌برداری از 765 پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی اصغر رشید در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ثمره این انقلاب را در گام نخست، استقرار حکومت شیعی و در مرحله بعد صدور انقلاب و بیداری اسلامی به عنوان عامل احیای مجدد اسلام ذکر کرد و افزود: نهادینه شدن تمدن اسلامی جز با وحدت ملی و انسجام اسلامی محقق نخواهد شد.

وی با تاکید بر حفظ رویکرد مردمی در ویژه برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت : باید در این ایام در راستای امیدآفرینی، اعتمادافزایی و تبیین کارآمدی نظام تلاش کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: کمیته‌های تخصصی 24 گانه ذیل ستاد از ماه‌های گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 175 راهپیمایی در 26 شهرستان، 67 بخش و بیش از 2 هزار روستای استان انجام خواهد شد.

رشید گفت: یک‌هزار و 300 نمایشگاه، 380 محفل انس با قرآن، برگزاری همایش ائمه جماعات در 15 شهرستان و برپایی یک‌هزار مسابقه قرآنی، فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام الله دهه فجر است.

وی همچنین برپایی 180 همایش، 50 جشن انقلاب و 350 مسابقه  ورزشی در سطح استان را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و تصریح کرد: 194 برنامه فرهنگی در دانشگاه‌های استان و بیش از 2 هزار جلسه، نشست و اجتماع فرهنگی در ایام دهه فجر برپا خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در ادامه از بهره‌برداری 765 پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی با اعتباری بالغ بر هزار و 135 میلیارد تومان در این ایام خبر داد.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول