اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد مهاباد خبر داد

بهره‌مندی 265 مهابادی از وام کارگشایی کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی مهاباد گفت: امسال 265 نفر از مددجویان و افراد عادی مهابادی، از وام کارگشایی کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند شده‌اند.

بهره‌مندی 265 مهابادی از وام کارگشایی کمیته امداد

مسعود مامندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از خدمات ارزنده کمیته امداد به مددجویان زیر حمایت خود، پرداخت وام کارگشایی به آنان است که در قالب اعطای وام‌های قرض‌الحسنه صورت می‌گیرد.

وی از پرداخت بیش از 2 میلیارد و 645 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان زیر پوشش این شهرستان در طول امسال خبر داد.

مامندی‌پور تصریح کرد: تاکنون 265 نفر از مزایای اجرای این طرح برخوردار شده و وام‌های کارگشایی را از کمیته امداد دریافت کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی مهاباد با اشاره به اینکه بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه کارگشایی تاکنون به 250 نفر از مددجویان و نیازمندان غیر مددجوی متقاضی دریافت وام تعلق گرفته است، افزود: 145 میلیون ریال از این وام‌ها نیز به 17 نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: این وام‌ها به صورت قرض‌الحسنه به متقاضیان اعم از مددجویان و یا افراد عادی که به صورت موردی و برای رفع مشکل مالی خود به کمیته امداد مراجعه و درخواست وام می‌دهند پرداخت می‌شود.

مامندی‌پور در این راستا بر لزوم حمایت‌های مردم نیکوکار برای تأمین نیازهای مالی افراد اشاره کرد و گفت: دفاتر کمیته امداد همواره آماده دریافت وجوهات نقدی مردم خیر این شهرستان برای رفع نیازهای مالی نیازمندان است.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول