اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دورود مطرح کرد

ارائه خدمات از طریق 29 مرکز به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد دورود

رئیس کمیته امداد شهرستان دورود از ارائه خدمات از طریق 29 مرکز و موسسه درمانی به خانواده‌های تحت حمایت در شهرستان دورود خبر داد.

ارائه خدمات از طریق 29 مرکز به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد دورود

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، اسدالله اسدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دورود گفت: در راستای فراهم آوردن موجبات تامین بهداشت و درمان کلیه افراد تحت حمایت از طریق تعمیم و گسترش خدمات درمانی به منظور ارتقاء سطح سلامت و خدمات بهداشتی درمانی مدد جویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان دورود اقدامات مطلوبی انجام شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دورود با اشاره به اینکه در حال حاضر خدمات از طریق29 مرکز و موسسه دولتی و خصوصی به مددجویان ساکن شهرستان دورود ارائه می‌شود، تصریح کرد: این خدمات در زمینه سلامت، مبارزه با بیماری‌ها، تنظیم خانواده، سلامت دهان و دندان، آموزش‌های بهداشت عمومی، ویزیت رایگان مدد جویان صعب‌العلاج در منزل مراقبت‌های بهداشتی، اقدامات حمایتی برای کودکان زیر شش سال و سالمندان و خانواده‌های بی‌سرپرست انجام می‌گیرد.

اسدی با بیان اینکه در حال حاضر چهار پزشک خانواده، پنج داروخانه‌، دو بیمارستان دولتی، 10 پزشک متخصص، دو موسسه دندانپزشکی، چهار موسسه آزمایشگاهی و سونوگرافی ویک موسسه عینک‌سازی کارخدمات درمانی بهداشتی به مددجویان ارائه خدمت می‌کنند، افزود: کلیه این خدمات به صورت رایگان به مددجویان ارائه می‌شود.

رئیس کمیته امداد در ادامه سخنان خود اظهارداشت: از جمله کارهای بسیار خوب و موثر کمیته امداد تامین سلامت مدد جویان است که از طریق سیستم ارجاع پزشک خانواده با کیفیت متناسب با نیاز مردم برای کلیه  افراد تحت پوشش اعم از سالم و بیمار بدون در نظر گرفتن اختلاف سنی و نوع بیماری آنها انجام می‌گیرد که تامین منابع مالی آنها از طریق اعتبارات کمیته امداد انجام می‌شود.

انتهای پیام/2304/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول