اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود

بهره‌برداری از 800 پروژه عمرانی کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از بهره‌برداری 800 پروژه عمرانی طی دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.

بهره‌برداری از 800 پروژه عمرانی کمیته امداد خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی‌ امان‌الله حسین‌پور‌ در این باره ‌گفت: این پروژه‌ها در قالب احداث و ساخت  40 واحد مسکونی و 760 مورد مقاوم‌سازی و تعمیر واحدهای مسکونی و همچنین احداث سرویس‌های بهداشتی ویژه مددجویان کمیته امداد استان است.

وی اظهار کرد: برای احداث و ساخت هر یک از 40 واحد مذکور 125 میلیون ریال تسهیلات و 10 میلیون ریال مساعدت مالی بلاعوض پرداخت شده و سهم آورده مددجویان نیز 20 میلیون ریال بوده است.

این مسئول در کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی ادامه داد: برای تعمیر و مقاوم سازی واحدهای مسکونی و سرویس‌های بهداشتی نیز از محل اعتبارات دولتی و درآمدها 532 میلیون و 497 هزار ریال و از محل اعتبارات سفر رهبری هم سه میلیارد و 401 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

حسین پور در خصوص طرح‌های اشتغال‌زایی که به همین مناسبت افتتاح خواهند شد نیز تصریح کرد: در بخش اشتغال دو هزار و 626 طرح با هزینه ای بالغ بر 210 میلیارد و 555 میلیون ریال در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی اهدای 600 وام کارگشایی به مبلغ 800 میلیون ریال ، اهدای 110 جهیزیه با مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال‌، توزیع 500 فقره کالا و سبد کالا و 12 مورد برگزاری دوره‌های کارآموزی فرهنگی‌، اعتقادی و اجتماعی ویژه نوعروسان، جوانان و نوجوانان زیر پوشش را از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر در این نهاد برشمرد.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول