اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بافت اعلام کرد

نمایش فیلم‌های برگزیده جشنواره فجر برای دانش‌آموزان بافتی

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافت گفت: پخش فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم فجر برای تمام دانش‌آموزان بافتی از 12 تا 17 بهمن ماه انجام می‌شود.

نمایش فیلم‌های برگزیده جشنواره فجر برای دانش‌آموزان بافتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، رضا محمدهاشمی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در مدارس شهرستان نواخته و سعی می‌کنیم، خاطره‌ای به یادماندنی در دل دانش‌آموزان ایجاد کنیم.

وی بیان داشت: پخش فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم فجر که تاکنون اکران نشده‌اند برای تمام دانش‌آموزان بافتی به جز پایه اول تا سوم ابتدایی از دیگر اقدامات ما در این ایام‌الله است که از 12 بهمن تا 17 بهمن ادامه دارد.

محمدهاشمی با بیان اینکه تاکنون 43 جشنواره در کشور برگزار شده است، اذعان داشت: این نخستین‌بار است که پخش فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم فجر را در شهرستان داریم و ما در استان جزو 10 ناحیه‌ای هستیم که این برنامه را برای دانش‌آموزان ارائه می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در هر مرحله برای نمایش فیلم 500 دانش‌آموز حضور پیدا می‌کنند، عنوان کرد: از نیروی انتظامی برای امنیت دانش‌آموزان، اداره برق برای عدم اخلال در پخش فیلم و شهرداری برای آوردن دانش‌آموزان به سالن تقاضای کمک داریم.

فرماندار بافت گفت: آموزش و پرورش باید بسیار فعال باشد، زیرا آینده کشور به دست کودکانی است که در این نظام آموزشی تحصیل می‌کنند، لذا مسئولان این نهاد باید متوجه باشند که آینده یک کشور با اقدامات آنها گره خورده است.

محمدعلی بهروز بیان داشت: آموزش و پرورش نقشی تعیین کننده دارد و نسل آینده ما را تضمین می‌کند، یک رکن این نهاد آموزش است و رکن دیگر آن پرورش که هم تعلیم مهم است و هم تربیت و سعی فرهنگیان باید این باشد که فرزندان این آب و خاک را مطابق با ارزش‌های اسلامی تربیت کنند.

وی با بیان اینکه کمبود منابع مالی مانع از کمک چشمگیر به آموزش و پرورش می‌شود، تصریح کرد: این هنر مدیران ما را نشان می‌دهد که در زمان بحران تدبیر خود را به کار گرفته و از سد مشکلات عبور کنند.

انتهای پیام/80024/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول