اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در تاریخ فجر صورت می گیرد

اکران همزمان جشنواره فیلم فجر در تبریز

مدیر امور سینمایی آذربایجان‌شرقی از اکران همزمان فیلم‌های بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر در تبریز خبر داد.

اکران همزمان جشنواره فیلم فجر در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شهرام خزرایی بعد از ظهر امروز به خبرنگاران اظهار کرد: برای نخستین بار در طول برگزاری جشنواره فجر که سالانه در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود، فیلم‌های این جشنواره در تبریز هم اکران می‌شوند.

وی افزود: جشنواره فیلم فجر بزرگ‌ترین اتفاق سینمایی کشور است و مظهر وحدت و همدلی سینمای ایران اسلامی است و اکران آن در تبریز می‌تواند بارقه‌های امیدی در میان سینماگران و سینما دوستان آذربایجان ایجاد کند.

خزرایی اضافه کرد: به منظور اکران این فیلم‌ها سامانه دیجیتال مربوطه توسط سازمان توسعه سینمایی کشور و شرکت بهمن سبز در اختیار استان قرار گرفته است.

مدیر امور سینمایی آذربایجان ‌شرقی گفت: 20 فیلم از فیلم‌های بخش مسابقه در روزهای 15 تا 25 بهمن ماه در سالن شماره یک سینما 29 بهمن تبریز اکران می‌شوند.

خزرایی اعلام برنامه اکران، سانس‌بندی فیلم‌ها و شرایط فروش بلیت را به آینده موکول کرد و گفت: حضور فیلم‌هایی چون متروپل، اشباح، چ و محمد(ص) و فیلمسازانی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، محمد مهدی عسگر‌پور‌، مسعود کیمیایی‌، مجید مجیدی، سید‌رضا میرکریمی، کیومرث پوراحمد،تهمینه میلانی و داریوش مهرجویی جشنواره امسال را بسیار با شکوه خواهد کرد.

وی گفت: این برنامه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و امور سینمایی استان به ثمر خواهد نشست.

انتهای پیام/60001/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول