اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ایثارگران دهه فجر استان کردستان خبر داد

چاپ زندگینامه 35 شهید کردستانی دوران انقلاب اسلامی

مدیرکل بنیاد شهید و مسئول کمیته ایثارگران استان کردستان از چاپ زندگینامه 35 شهید دوران انقلاب اسلامی این استان از سال 42 تا پیروزی انقلاب به صورت کتابچه در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

چاپ زندگینامه 35 شهید کردستانی دوران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد سلیمانی شامگاه یکشنبه در سومین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر استان کردستان اظهار کرد: فجرآفرینان واقعی انقلاب شهدا هستند و ما مدیون مجاهدت‌های امام و شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این کمیته در 3 سطح برگزار خواهد شد گفت: برنامه‌های اختصاصی بنیاد شهید، درون سازمانی و برنامه‌های مشارکتی با دیگر دستگاه‌ها این 3 بخش را تشکیل می‌دهند.

مسئول کمیته ایثارگران استان کردستان در خصوص برنامه‌های این کمیته در دهه فجر امسال گفت: در روز 12 بهمن ماه که با نام انقلاب، امام و ولایت فقیه نامگذاری شده است جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر با نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهند کرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه این دیدار در راستای تجدید بیعت با آرمان‌های نظام و رهبری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی با حضور مهمانان کشوری از برنامه‌هایی است که با مشارکت این کمیته در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: یادواره شهدای روستایی، یادواره شهید ملارشید علومی از روحانیون شهید در شهرستان سقز و برنامه مهمانی لاله‌ها با موضوع عطرافشانی و گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که با مشارکت این کمیته برگزار می‌شود.

مسئول کمیته ایثارگران استان کردستان نامگذاری اماکن و معابر جدید‌الاحداث با نام شهدا و حضور و مشارکت پرشور خانواده شهدا و ایثارگران در برنامه‌ها را از دیگر برنامه‌ها در این ایام ذکر کرد.

سلیمانی در پایان از چاپ زندگینامه 35 شهید دوران انقلاب اسلامی از سال 42 تا پیروزی انقلاب به صورت کتابچه در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح 2 دفتر نمایندگی اوقاف در کامیاران و دیواندره

در ادامه این جلسه مسئول کمیته ستاد مساجد کردستان نیز اظهار کرد: مساجد به عنوان پایگاه‌های اصلی انقلاب شناخته می‌شوند و باید اهمیت این مکان مقدس مورد توجه قرار بگیرد.

سلمان روحی، غبار روبی مساجد، برگزاری محافل انس با قرآن در زیارتگاه هاجره خاتون و امامزاده پیرمحمد سنندج و برگزاری برنامه‌های مولودی‌خوانی به صورت پررنگ با رویکرد انقلاب را برخی از برنامه‌های این کمیته در روزهای دهه فجر نام برد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه، طراحی 22 پوستر به مناسبت 22 بهمن و نصب در مساجد و بقاع متبرکه، مکاتبه با مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به منظور استفاده از روحانیون برای سخنرانی در نماز جمعه‌ها و افتتاح دو دفتر نمایندگی اوقاف در شهرستان‌های کامیاران و دیواندره را از برنامه‌های این کمیته در دهه فجر امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/79012/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول