اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستان قدس رضوی:

انقلاب اسلامی سلطه‌گران را دیوانه کرده است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: انقلاب اسلامی قدرت‌های سلطه‌گر را دیوانه کرده و آنها را به زانو در آورده است.

انقلاب اسلامی سلطه‌گران را دیوانه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد آیت‌الله عباس واعظ‌ طبسی امشب در جلسه ستاد دهه فجر استان که در تالار آیینه حرم رضوی برگزار شد، اظهار داشت: به معنای واقعی کلمه، نظام ما نظامی اسلامی و مردمی است و در پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد چنین تحول بنیادین و شگفت‌انگیزی نقش مردم و رهبری تعیین‌کننده بود بنابراین جشن‌های دهه فجر باید گسترده‌تر از گذشته و با توجه به مردم و اسلام برگزار شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: سبک زندگی اهل‌بیت(ع) که همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده باید در این جشن‌ها نمود داشته و راهپیمایی‌های ما نیز باید رساننده ارزش‌های اسلامی باشد.

وی ادامه داد: امروز بعد از 35 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی باید شعارهای راهپیمایی‌ها مناسب با روز باشد برای مثال اکنون سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی است و دشمن در همه زمینه‌ها برای مقابله با ما آمده که همه این موضوعات باید در یک برنامه‌ریزی مشخص در شعارها قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان  با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت‌های سلطه‌گر را دیوانه کرده و به زانو در آورده است، افزود: امروز کسانی خود را بزرگترین قدرت دنیا می‌دانند که عقل و فهم و تحلیل درستی از جوامع امروزی ندارند و ملت ایران را نیز نشناخته و دچار دستپاچگی شده‌اند و همه اینها به دلیل جذابیت انقلاب اسلامی و توانمندی مقام معظم رهبری است.

طبسی با اشاره به اینکه هر رهبر انقلابی در نظام اسلامی باید سه ویژگی داشته باشد، گفت: رهبر باید سه ویژگی تقوا، ایمان و قدرت معنوی داشته باشد و امام(ره) همه این‌ ویژگی‌ها را داشت و رهبر معظم انقلاب نیز دقیقا مانند امام(ره) این ویژگی‌ها را دارد.

وی تصریح کرد: باید بگذاریم کارها به دست مردم انجام شود و اگر ما امید را در مردم و یکپارچگی، صمیمیت و همکاری خود را بالا ببریم مردم این را می‌فهمند و پای کار می‌آیند و اگر متکی به مردم شدیم، حضور مردم در مراسم انقلابی نیز بیشتر خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: وقتی مردم ببینید نظام در خطر افتاده و رهبر به آنها اشاره کرده است همه در صحنه حضور می‌یابند مانند آنچه که در 9 دی سال 88 دیدیم و روابط ما باید بر اساس وحدت و یکپارچگی و تلاشمان باید برای اسلام و مردم باشد.

واعظ طبسی توصیه کرد: در مراسم مربوط به نظام وقتی نمی‌توانیم چیزی که واقعیت دارد را نشان دهیم بهتر است آن کار انجام نشود و مراسم گوناگونی وجود دارد که باید باشکوه و با ارزش‌های دینی و اسلامی باشد و جمعیت از نظر کمی و کیفی خودش را نشان دهد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام فاطمیه، اظهار کرد: نظام و انقلاب اسلامی ما از عاشورا پیام خود را گرفته و هرگز نباید ارادت و احترام به ائمه(ع) و به خصوص حضرت زهرا(س) کم شود اما در روزهایی که فاصله است باید برای شادی و سرور برنامه‌ریزی وجود داشته باشد.

تولیت آستان قدس رضوی در خصوص مکان راهپیمایی 22 بهمن مشهد، اظهار داشت: در خصوص راهپیمایی با من مشورت شد و به نظر من میدان شهدا، میدان شهداست و دارای خاطرات فراوانی از انقلاب اسلامی است که البته این میدان امروز سنخیتی با گذشته آن ندارد و ما باید گذشته انقلابی این میدان را نشان دهیم.

وی ادامه داد: امیدوارم سالروز پیروزی انقلاب امسال دل‌های ما را شاد کند و دشمنان را مغلوب سازد و امروز علم و شهامتی که نظام ما آفرید در همه افراد جامعه وجود دارد و از هیچ دشمنی نمی‌هراسیم البته دشمن را به خوبی می‌شناسیم و مغرور هم نمی‌شویم.

انتهای پیام/2202/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول