اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران

برنامه‌های دهه فجر مدیریت آموزش و پرورش بستک اعلام شد

برنامه‌های دهه فجر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بستک اعلام شد.

برنامه‌های دهه فجر مدیریت آموزش و پرورش بستک اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک صبح امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی ایام‌الله دهه فجر این مدیریت، اظهار داشت: انقلاب ما، انقلابی مبتنی بر علم بود و در حالی‌که در دوران ستم‌شاهی، علما و اندیشمندان و دانشمندان در زندان‌ها بودند، امروز حاصل تلاش آنها رسیدن انقلاب اسلامی به قله‌های پیروزی است.

ناصر توکلی با بیان اینکه حضور پرشکوه و حداکثری مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز از جمله مراسم 22 بهمن، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند، افزود: برای این حضور به حسن تدبیر روسای کمیته‌ها و رسانه‌ها نیاز است.

وی با اشاره به همه رشادت‌ها، ایثارها، شهادت و پیروزی ملت شریف ایران در مقابل طاغوت و نظام منحوس شاهنشاهی، بر اهمیت برنامه‌ریزی و هر چه با شکوه‌تر برگزار نمودن مراسم ایام‌الله دهه فجر با حضور فعال همه آموزشگاه‌ها تأکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک به برنامه‌های متنوعی از جمله نواختن زنگ انقلاب، برپایی نمایشگاه تصاویر انقلاب، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، نمایشگاه‌های آثار هنری، جشن انقلاب، مهمانی لاله‌ها، حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و ... در واحدهای آموزشی شهرستان بستک اشاره کرد.

توکلی در پایان این نشست که با حضور اعضای کمیته برنامه‌ریزی ایام‌الله دهه فجر در دفتر این مدیریت برگزار شد، گفت: این برنامه‌ها با هدف گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان بستک در ایام‌الله دهه فجر در مدارس تابعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/88006/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول