اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش مددکاران اجتماعی

50 نفر از زندانیان اردوگاه کاردرمانی آراسنج آزاد شدند

رئیس اردوگاه کاردرمانی آراسنج گفت: با تلاش مددکاران اجتماعی 50 نفر از مددجویان این مرکز آزاد شدند.

50 نفر از زندانیان اردوگاه کاردرمانی آراسنج آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، سیدمحمد ابراهیمی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 50 نفر از زندانیان این مرکز با پیگیری و مداخله مددکاران اجتماعی آزاد شده‌اند.

وی افزود: مهم‌ترین رسالت مددکاری اجتماعی در زندان‌ها حل مشکلات زندانیان است، مددکاران اجتماعی در این راستا با مراجعه و تعامل با مراجع قضایی روند رسیدگی به مسائل قضایی مددجویان را تسریع می‌بخشند.

رئیس اردوگاه کاردرمانی آراسنج بیان کرد: رسیدگی به وضعیت خانواده مددجویان با استفاده از منابع سایر نهادهای حمایتی و اجتماعی از جمله وظایف مهم مددکاران اجتماعی است و در حوزه رسیدگی به وضعیت خانواده مددجویان اقدامات منتج به نتایج قابل قبولی صورت گرفته است.

ابراهیمی تأکید کرد: بازگشت مددجو به آغوش خانواده در بسیاری از موارد به کاهش آسیب منجر می‌شود، اما آنچه که اثرگذارتر است رفتارهای حرفه‌ای مددکاران در ارتباط با مددجویان است تا با تغییر رفتار آنها زمینه‌های تکرار جرم از بین برود.

انتهای پیام/77002/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول