اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد مردمی دیه قزوین خبر داد

آزادی 228 زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های قزوین

مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان قزوین از آزادی 228 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای سال جاری خبر داد.

آزادی 228 زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمین و تربیتی استان قزوین، محمد آبفروش گفت: از ابتدای سال جاری با کمک خیران نیکوکار ستاد مردمی دیه 228 زندانی با مبلغ کل بدهی 240 میلیارد ریال از زندان آزاد شدند.

وی اظهار داشت: از این تعداد زندانیان آزاد شده 191 نفر دارای محکومیت‌های مالی و مابقی آنها دیه غیرعمد بوده است.

مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان قزوین با بیان اینکه مبلغی بالغ بر 170 میلیارد ریال را شکات زندانیان جرایم غیرعمد گذشت کرده‌اند، اضافه کرد: با مساعدت دستگاه قضایی نیز درخواست اعسار مددجویان نیازمند به میزان 9 میلیارد ریال پذیرفته شده است.

آبفروش بیان کرد: بیش از 5 میلیارد ریال نیز بیمه به زندانیان جرایم تصادفات غیرعمد تعلق گرفته و با میانجیگری مددکاران اجتماعی از زندان آزاد شده‌اند.

وی به مشارکت خوب خیران استان قزوین اشاره کرد و گفت: در 9 ماهه سال جاری خیران 5 میلیارد ریال برای آ‍زادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کرده و امیدوار هستیم این سنت خداپسندانه به عنوان یک فرهنگ معنوی در جامعه اشاعه یابد.

مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان قزوین کمک صندوق تأمین خسارت‌های بدنی این استان را مبلغ 11 میلیارد و 880 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با حمایت‌های به موقع صندوق تأمین خسارت‌های بدنی شرایط آزادسازی زندانیان تصادف غیرعمد تسهیل شده و انتظار داریم با اصلاح قوانین مربوط به تصادفات شاهد ورود اینگونه افراد به زندان‌ها نباشیم.

آبفروش با تشکر از کمک بانک‌های ملت، تجارت، رفاه و پاسارگاد، ابراز امیدواری کرد که زمینه توسعه مشارکت‌های سایر بانک‌ها در امر آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد گسترش یابد.

انتهای پیام/77002/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول