اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

کشف 90 درصدی سرقت‌های استان بوشهر در سال جاری

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 90 درصدی سرقت‌های استان بوشهر در سال جاری خبر داد.

کشف 90 درصدی سرقت‌های استان بوشهر در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حیدر عباس‌زاده صبح امروز در جمع مردم و مسئولان وحدتیه دشتستان با تشریح وضعیت امنیتی، انتظامی و اجتماعی شهرستان دشتستان و وحدتیه اظهار داشت: در حال حاضر آمار عملکردها و همچنین نتایج نظرسنجی مراکز علمی و دانشگاهی موید این مطلب است که شاخص‌های امنیتی دشتستان و شهر وحدتیه رو به بهبود است.

وی اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران در نیروی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون کشفیات جرایم خشن در سطح استان 110 درصد بوده که در مقایسه با سال قبل و استان‌های همجوار معدل قابل قبولی است که بخشی از آن مربوط به سنوات گذشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 90 درصدی سرقت‌های استان بوشهر در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: بخشی از سرقت‌ها نیز که تاکنون کشف نشده با برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

عباس‌زاده با بیان اینکه امنیت چند وجه مهم دارد تصریح کرد: مهم‌ترین مولفه در امنیت پایدار همکاری و مشارکت مردم در کنار اقدامات امنیتی و انتظامی پلیس است و از طرفی نیز نقش مسئولان سیاسی و قضایی، ائمه جمعه، اصحاب رسانه و دستگاه‌های فرهنگی و سایر سازمان‌ها نیز در تولید و حفظ امنیت بسیار مهم است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت کلانتری وحدتیه گفت: کلانتری وحدتیه از نظر امکانات، نیروی انسانی و خودرو به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته که اگر نیاز باشد باز هم تقویت خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تعامل گسترده مردم با نیروی انتظامی و نیروی انتظامی با مردم را یکی از خصوصیات برجسته نیروی انتظامی عنوان کرد.

عباس‌زاده یادآور شد: روزانه رقم بالای تعامل بین پلیس و مردم و متقابلا مردم و پلیس در سطح استان برقرار می‌شود که نتیجه آن ارائه خدمات انتظامی و ارتقای احساس امنیت است.

انتهای پیام/2452/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول