اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اراک:

دستگیری مرد و زن سابقه‌داری که با درگیری صوری اقدام به سرقت می‌کردند

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: مرد و زن سابقه‌داری که با درگیری صوری اقدام به سرقت از مغازه‌ها در شهر اراک می‌کردند، دستگیر و روانه زندان شدند.

دستگیری مرد و زن سابقه‌داری که با درگیری صوری اقدام به سرقت می‌کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، مصطفی ویسمه‌ای اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان اراک، در حین گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های شهر، متوجه سرو صدایی در یک مغازه ابزارفروشی شده و برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی با حضور در محل دریافتند که درگیری لفظی بین خانم خریدار و صاحب مغازه رخ داده و شخص دیگری نیز در حال میانجی‌گری و خارج کردن آن زن از محل است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه، مأموران انتظامی به رفتار شخص خریدار و فرد دیگر مظنون شده و برای بررسی بیشتر آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل کردند.

ویسمه‌ای تصریح کرد: با انتقال دو فرد مظنون به یگان انتظامی و در بررسی سوابق آن‌ها مشاهده شد که آن‌ها از سارقان سابقه‌دار و دارای سابقه سرقت طلاجات از کودکان هستند که در بازرسی بدنی صورت گرفته از این دو نفر، یک قبضه سلاح کلت تقلبی، تعدادی سلاح سرد، آلات و ابزار سرقت و مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف شد.

وی با اشاره به اعترافات متهمان، اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته اذعان داشتند که به منظور سرقت و به عنوان خریدار وارد مغازه‌ها شده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت اشیای باارزش می‌کردند و در صورتی که صاحب مغازه کوچک‌ترین ظنی نسبت به آنها داشت با درگیری صوری و حضور فرد دیگر به عنوان میانجی از محل متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به ادامه تحقیقات تکمیلی از متهمان دستگیر شده، از تمامی شهروندان خواست؛ در صورتی که با این روش از آن‌ها سرقتی صورت گرفته مراتب را برای شناسایی سارقان به پلیس 110 گزارش و در صورت رویت هر گونه رفتار و حضور مشکوک اشخاصی در محل کسب و کار خود مراتب را برای بررسی از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/87001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول