اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد

دستگیری 2 سارق حرفه‌ای با 19 فقره سرقت در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: با تلاش مأموران کلانتری 17 دررود 2 سارق حرفه‌ای دستگیر شدند و به 19 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

دستگیری 2 سارق حرفه‌ای با 19 فقره سرقت در نیشابور

سیدحسن حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه انگشترسازی در حوالی این شهرستان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی صحنه سرقت مغازه با تحقیقات فنی و پلیسی متوجه شدند شیوه به کار رفته در این سرقت مشابه سرقت‌های دیگر بوده که در سطح شهرستان به وقوع پیوسته است.

این مسئول تصریح کرد: در این راستا مأموران با انجام یکسری ردزنی‌های اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی، سارق را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پس از شناسایی مخفیگاه سارق با هماهنگی مقام قضایی به آدرس وی مراجعه و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از منزل وی اموال مسروقه مغازه انگشترسازی را کشف و ضبط کردند.

حسینی اضافه کرد: در بازجویی‌های اولیه متهم در مقابل ادله و مستندات پلیس به 19 فقره سرقت مغازه، منزل، لوازم داخل خودرو و ... اعتراف کرد و گفت تعدادی از این سرقت‌ها را به اتفاق یکی دیگر از همدستانش که یک جوان 20 ساله است مرتکب شده که بلافاصله همدست وی نیز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: تعدادی از شاکیان شناسایی و اموال مکشوفه به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال تحویل مالباختگان شد.

گفتنی است؛ با تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول