اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد خبر داد

دستگیری عاملان سرقت‌های خشن خیابانی در مشهد

سرپرست فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری 5 سارق به عنف در اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت‌های خشن خیابانی خبر داد.

دستگیری عاملان سرقت‌های خشن خیابانی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت نیک‌مرام در تشریح عملیات ضربتی تشدید مبارزه با سرقت‌های خیابانی در مشهد اظهار کرد: افسران آگاهی کلانتری خواجه‌ربیع به صورت جدی برای برخورد با سرقت‌های به عنف در محدوده بلوار بهمن وارد عمل شدند و توانستند 2 جوان موتورسوار را که از عاملان این سرقت‌ها بودند و قصد زورگیری از راننده یک خودروی پراید داشتند، زمین‌گیر کنند.

وی افزود: پلیس عامل اصلی زورگیری را که جوانی 23 ساله است دستگیر و در بازرسی بدنی از او یک قبضه چاقو و مقادیری مواد مخدر کشف کرد؛ تلاش برای دستگیری همدست فراری این متهم ادامه دارد.

نیک‌مرام تصریح کرد: این متهمان با تصادف ساختگی، رانندگان خودروهای سواری را متوقف و از آنان زورگیری می‌کرده‌اند و افرادی که به این شیوه مورد سرقت واقع شده‌اند؛ می‌توانند هرچه سریع‌تر برای پیگیری موضوع به کلانتری خواجه‌ربیع مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری آبکوه نیز در این عملیات گسترده 2 جوان موتورسوار را در خیابان رسالت در حالی که قصد زورگیری از یک زن را داشتند، دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد ادامه داد: در بازرسی بدنی از 2 متهم 18 ساله یک قبضه چاقو و یک عدد سیم کارت نیز کشف شد.

وی گفت: افسران آگاهی کلانتری آبکوه همچنین 2 زورگیر خشن را که به وسیله چوب دستی شهروندان را در محدوده بلوار توس مورد ضرب و شتم قرار داده و از آنان زورگیری می‌کردند در حال ارتکاب جرم به دام انداختند.

نیک‌مرام در خاتمه گفت: تحقیقات از متهمان که 20 و 24 ساله هستند برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول