اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/166

رضایی‌مژدهی: نمایشگاه عکس انقلاب دهه فجر در شفت برپا می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت از برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب در ایام فجر در این شهرستان خبر داد.

رضایی‌مژدهی: نمایشگاه عکس انقلاب دهه فجر در شفت برپا می‌شود

جلیل رضایی‌مژدهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شفت با تبریک ایام فرخنده فجر انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی درهایی از آزادی و آزادگی همراه با توسعه و پیشرفت را به روی مردم گشود.

وی با بیان اینکه توسعه و افتخار کنونی نظام و ملت مدیون رشادت و ایثار شهدا و ایثارگران کشور از دوران انقلاب اسلامی تا کنون است، افزود: پاسداری از این نعمت‌های ارزشمند وظیفه خادمان دولت و نسل کنونی جامعه در سایه بصیرت و پیروی از فرامین رهبری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت نقش دستگاه‌های فرهنگی، فعالان حوزه مساجد به‌‌ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در پاسداشت آرمان‌های فجر انقلاب اسلامی را مهم دانست.

این مسئول تصریح کرد: این افراد باید تمام تلاش خود را برای بزرگداشت هر چه باشکوه‌تر این دهه به‌کار گیرند.

رضایی‌مژدهی بر لزوم برنامه‌ریزی و تعیین هدف برای برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر از طرف دستگاه‌های فرهنگی شفت تأکید کرد.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی در دهه فجر باید به نحوی مدون شود که دارای تأثیرگذاری بیشتری در بین اذهان عموم باشد. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال باید با محوریت مساجد برگزار شود، یادآور شد: نقش مساجد در پرورش نیروهای انقلابی و حتی پیروزی انقلاب اسلامی بسیار کلیدی و مهم بود.

به گفته این مسئول، تحقق امر مساجد محوری برنامه‌های دهه مبارک فجر اقدامی راهگشا برای جوانان و آشنایی بیشتر آنها با مباحث انقلاب اسلامی است.

وی به برنامه‌های اداره ارشاد شفت در ایام مذکور اشاره کرد و متذکر شد: همزمان با دهه فجر برنامه‌های فرهنگی و هنری در قالب فیلم، عکس و... در شفت با همکاری فعالان این عرصه برگزار می‌شود.

رضایی‌مژدهی، مسابقه عکس با تلفن همراه با مضمون « راهپیمایی 22 بهمن» و برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب را از جمله برنامه‌های فرهنگی و هنری مذکور اعلام کرد.

این مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب، پخش فیلم با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان و مسابقه نقاشی «بچه‌های انقلاب» در سطح مدارس ابتدایی به همراه نمایشگاه نقاشی از آثار کودکان را از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت در ایام فجر امسال برشمرد.

انتهای پیام/84003/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول