اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان زنجان:

انقلاب در دهه چهارم عمرش بیشتر از همیشه به حفاظت نیازمند است

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی در دهه چهارم عمرش بیشتر از همیشه به حفاظت و پاسداری نیازمند است.

انقلاب در دهه چهارم عمرش بیشتر از همیشه به حفاظت نیازمند است

سیدجعفر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اهمیت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یکی از حوادث منحصر به فرد پایان قرن بیستم در تاریخ انقلاب‌های 200 سال اخیر جهان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: علت اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یکی از انقلاب‌های منحصر به فرد در رده انقلاب‌های برتر عالم به شمار می‌رود، به ماهیت مکتبی انقلاب اسلامی ایران برمی‌گردد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: همه انقلاب‌های صورت گرفته در سده‌های اخیر با یک ماهیت زمینی و مادی‌گرایانه به نتیجه رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه تعدادی از انقلاب‌ها حتی نتوانستند ماهیت مادی خود را حفظ کنند، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران یک ماهیت آسمانی و دینی داشت و همه توده‌های اجتماعی جامعه ایران را با خود همراه کرد و توانست در طول 35 سال گذشته آن ماهیت انقلابی و دینی خود را حفظ کرده و روز به روز شاهد افزایش شاخه و برگ‌های انقلاب در جهان باشیم.

موسوی با اشاره به اینکه فرزندان بی‌شماری از انقلاب اسلامی در دنیای اسلام و جهان بشریت بعد از 35 سال متولد شده و یا در حال تولد هستند، ادامه داد: آثار و برکات این انقلاب در کشورهای غربی و اسلامی دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی تلاش می‌کند از گسترش بیداری اسلامی به وجود آمده و از نتایج انقلاب جلوگیری کند، اظهار کرد: این مسیر برگشت‌ناپذیر ادامه خواهد داشت و به همین منظور ملت ایران که به عنوان یک ملت سرآمد و الگو در جهان امروز مطرح شده، همه توان خود را به کار می‌گیرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم وظیفه‌ای خطیر و حیاتی بر عهده دارند تا با قدرت از انقلاب‌ اسلامی خود حفاظت و پایداری کنند، خاطرنشان کرد: چرا که امروز چشم امید همه مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان به سوی ملت ایران و انقلاب آن دوخته شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه امروز ملت‌ها بیدار شده‌اند‌ و روز حاکمیت ملت‌ها بر سرنوشت خودشان است، بیان داشت: با ظهور انقلاب اسلامی دنیا به سمت بیداری اسلامی پیش می‌رود.

موسوی با اشاره به اینکه ملت ایران برای نشان دادن بیداری ملت‌ها و امت اسلام وظیفه‌ای بر عهده دارد، گفت: امید است ملت ایران بتوانند ماهیت انقلابی و اسلامی خود را حفظ کرده و به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در دهه چهارم عمرش بیشتر به حفاظت و پاسداری نیازمند است، اذعان داشت: چرا که توطئه‌های دشمنان افزایش یافته و دسیسه‌ها و حیله‌های دشمنان نیز پیچیده‌تر شده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تا الگوی انقلاب را یک الگوی ناموفق جلوه دهند، بیان داشت: مردم باید در برابر زیاده‌‌خواهی‌ها و توطئه‌های دشمنان اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/73008/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول